Głodóweczka

1. Data: 2001-03-26 07:49:19

Temat: Głodóweczka
Od: Joanna S. <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was ma moze pomysl na jednodniowa glodowke? Nie chodzi mi o kompletne
nicniejedzenie, ale cos, co rzeczywiscie wplynie korzystnie na moje zdrowie :))) Moze

to byc glodowka warzywno - owocowa.

Pzdr.
Aska

1. Data: 2001-03-26 08:00:48

Temat: Re: Głodóweczka
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna S. <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
kompletne
> nicniejedzenie, ale cos, co rzeczywiscie wplynie korzystnie na moje

Czesc! Nie wiem czy jednodniowe ograniczenie jedzenia bedzie mialo jakis
wplyw na zdrowie (w sumie watpie), ale wlasnie wczoraj mialam dzien
wylacznie owocowy :). Jako wstep do hmmm... powiedzmy diety - marzy mi sie
tak 2-3 kg mniej. Ale do rzeczy.
Co jadłam? Rano kupilam 2 banany, 2 duze jablka, 2 pomrancze i 1 kiwi. I
tyle. Jadlam jak czulam ze juz MUSZE cos przekasic, ok. 15 zrobilam sobie
salatke z utartego jablka, kiwi i pomaranczy. Wieczorem bylam glodna,
ugotowalam sobie drugie jablko i poszlam spac, zanim opuscila mnie silna
wola. A dzis rano nawet nie jestem specjalnie glodna :).
Bardzo pomagaja cieple herbatki owocowe i ziolowe
Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2001-03-26 08:40:00

Od: "Magda" <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wola. A dzis rano nawet nie jestem specjalnie glodna :).
> Bardzo pomagaja cieple herbatki owocowe i ziolowe

Podziwiam Was!!! Ja chcialabym miec tyle silnej woli. Nie ma co gadac,
zaimponowals mi Asiu...biore sie za siebie... A przy okazji znasz jakies
wyprobowane diety?? Zastanawiam sie nad L-Karnityna, zeby zrzucic troche
kg??? Co sadzicie na ten temat????

Pozdrawiam,
M@gda@

1. Data: 2001-03-26 08:54:41

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <M...@p...pl> wrote in message

> Podziwiam Was!!! Ja chcialabym miec tyle silnej woli.

Silna wola zdarza mi się niestety sporadycznie :)))

>Nie ma co gadac, zaimponowals mi Asiu...biore sie za siebie... A przy
okazji znasz jakies
> wyprobowane diety??

Wiesz, mnie sie wydaje, ze najskuteczniejsza dieta to po prostu ograniczenie
jedzenia i eliminacja slodyczy i czesci tluszczu. Do tego koniecznie wiecej
ruchu i beda efekty. Nieskutecznosc takiej diety (przynajmniej w moim
przypadku) polega na tym, ze szybko z niej rezygnuje ;). Czasami mam zrywy,
jak np. teraz.
Powodzenia
Asia

1. Data: 2001-03-26 10:06:29

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

asia <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

> ruchu i beda efekty. Nieskutecznosc takiej diety (przynajmniej w moim
> przypadku) polega na tym, ze szybko z niej rezygnuje ;). Czasami mam zrywy,

A ja od dzisiaj stosuje diete, dzieki ktorej schudla Kayah, zajadam wlasnie
salate z pomidorem i jajkiem, mam nadzieje, ze wytrzymam te 13 dni;-))))

Pozdrawiam, megi

1. Data: 2001-03-26 10:11:46

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał...

> A ja od dzisiaj stosuje diete, dzieki ktorej schudla Kayah, zajadam
wlasnie
> salate z pomidorem i jajkiem, mam nadzieje, ze wytrzymam te 13 dni;-))))

Już obiadek?
To chyba do wieczora nie wytrzymasz ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-26 10:20:29

Od: "Magda" <M...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:99n4lg$8db$1@news.onet.pl...

> [...]
> wlasnie
> >

> Już obiadek?
> To chyba do wieczora nie wytrzymasz ;-)))

To tylko to sie je podczas tej diety??? Moze wiecej szczegolow, please.... A
ile mozna schudnac???
Pozdrawiam,
M@gd@

1. Data: 2001-03-26 10:25:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nicniejedzenie, ale cos, co rzeczywiscie wplynie korzystnie na moje zdrowie :)))

Pare lat temu pozyczyla z biblioteki ksiazke na temat diet...
luzno moznaby przetlumaczyc to jako Diety na kazda okazje. No
wiec byly takie glodoweczki i diety jednodniowe i potem to roslo
czasowo, tzn. nastepny rozdzial - diety 2 dniowe itp.

Jako ten sep rzucilam sie na te diety1 dniowe (podobno dobre jak
ma sie wyjscie i trza si wbic w cos....). Lubie cos takiego,
zebybylo szybko i zeby byl efekt! Natychmiast!
Dalej jako ten sep czytalam, az doszlam do zupelnej rewelacji...
no wiec...
wziac troche kartofli, obrac, wrzucic na nie osolona wrzaca wode
i - uwaga - gotowac cos3 czy 5 minut. Zdjac z ognia , odlac, ALE
do jakiegos gara, miseczki, dzbanka czy cos tam.
Kartofle wyrzucic.
Napoj ten, (ambrozja jaka czy co?) pic dowolnie caly dzien,
obynie nie za czesto. Raczej nie solic, choc mozna do dac
SZCZYPTE jakiej Jarzynki czy czegos pokrewnego.

Wydaje sie to byc tak wyjatkowym swinstwem, ze dieta powinna
dzialac jak zloto - nie ruszysz tego specjalu, bo Cie zemdli na
sam widok i aromat, a nie zjesz niczego innego, bo Ci glupio.

Krysia, nie mogaca sie odczepic od takiej jednej musztardy
niedawno kupionej, w nazwie ma "wloska" a w sobie ma balsamiczny
ocet, bazylie i troche pasty pom., procz normalnej gorczycy i
czegos tam. Moze to moja dieta???
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-03-26 10:27:27

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:99n4b5$gh9$4@korweta.task.gda.pl...
> A ja od dzisiaj stosuje diete, dzieki ktorej schudla Kayah, zajadam
wlasnie
> salate z pomidorem i jajkiem, mam nadzieje, ze wytrzymam te 13 dni;-))))
>
> Pozdrawiam, megi
A wlasnie, a propos tej diety. Co to maja byc za befsztyki? Ile w dkg?
smazone? ile kurczaka? i ile owocow?

pozdr. Wilma

1. Data: 2001-03-26 10:28:43

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> wrote in message

> A ja od dzisiaj stosuje diete, dzieki ktorej schudla Kayah, zajadam
wlasnie
> salate z pomidorem i jajkiem, mam nadzieje, ze wytrzymam te 13 dni;-))))

tez o tym myslalam, ale te codzienne befsztyki .... nie przepadam za miechem
(mienchem)
Napisz koniecznie o rezultatach !!
Asia

Kawa z karadamonem