ustalono już czego to bedzie rok?

21. Data: 2009-02-17 16:53:44

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku!!!
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Ogłaszam wszem i wobec głosowanie na maskotkę roku ogrodniczego
> 2009/2010 !! > - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00
> -głosować można tylko w tym wątku!
>
> Przyjemnej zabawy
>
> Komisja Skrutacyjna

To ja zgłaszam bociana

- bo bocian jest mile (zazwyczaj) widziany w ogrodzie
- bo jest (zazwyczaj) pożyteczny
- bo (zazwyczaj) przynosi radość, jak coś przynosi (kogoś)
- bo jest ładny
- bo 1/4 ich populacji to "Polacy"
- bo ja tak chcę :-D itd, itd

--
Pozdrawiam ciepło, Dziadek

22. Data: 2009-02-17 18:18:49

Temat: Re: ustalono już czego to bedzie rok?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 23:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Już tu kandydaturę kreta ktoś wczesniej poddał.
> Tak, czy inaczej - kretowisko na kretowisku u mnie. Pod śniegiem nie widać
> - nogi można połamać. Na wiosnę natomiast chyba padnę z grabiami...
> Naliczyłam ze sto krecich kopców wokół domu :-O

Traktor i dużą stara oponę na łańcuchach, zanim porośnie trawą.
A ja myślę, że to będzie rok SuperŚlimaka...

23. Data: 2009-02-17 18:28:42

Od: "W." <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak był rok biedronki, to proponuję na patrona 2009r - motyla.

24. Data: 2009-02-17 19:45:36

Od: "Moon" <A...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

skrybaogrodowy wrote:
> Ten rok ze względu na obfitość śniegu i sporą wilgotność na wiosnę ma
> szansę być rokiem szarej pleśni i zarazy ziemniaczanej.
> Zatem będzie to rok pleśni i zgnilizny.

a jak oceniasz rokowania śłimaków?
czy ślimaki zagryzą wiosnę?
w zeszłym roku było pandemonium

moon

25. Data: 2009-02-17 19:49:14

Od: "Moon" <A...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W. wrote:
> Jak był rok biedronki, to proponuję na patrona 2009r - motyla.

to jednak ślimaka, zbrzydziły mnie strasznie...
tfu!

moon

26. Data: 2009-02-17 20:16:57

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>  a to nie wiesz, że to z filmu?
> SJS

Tyle to wiem. Seksmisja.
:-))
Tylko coś mi ta cenzura nie umie zaskoczyć.

Pozdrawiam pogodnie

27. Data: 2009-02-17 20:38:56

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> to jednak ślimaka, zbrzydziły mnie strasznie...
> tfu!
>
> moon

Mon Ty stary lisie nie prowokuj!
Spostrzegłeś, że <Wysoka A W Sprawach Patrona Grupy Nigdy Nieomylna Komisja>
nie podała pełnej treści regulaminu i już mieszasz spryciarzu?
Uzupełniając W/W Wysoką Komisję dodam że:
Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny.
Zatem ślimaczory odpadają. A taki Bocian to w czym on jest pożyteczny? Pożera
przyjaciółki ogrodników - żabki i ropuszki. Dzieciarnie przynosi a o pampersach
nie pamięta. Motyl, to on może i piękny , ale jaki nieprzyzwoity, gdy sobie tak
z kwiatka na kwiatek - poligamista jeden, a już jako poczwara, ile zielonego
zeżre.
Szpetnych kandydatów już wiele nam nie zostało dlatego optuję za sikorką.
Brzydka nie jest, a jej pożyteczności żaden ogrodnik ani ogrodniczka (nawet ta
w kusych ogrodniczkach), nie zaprzeczy.

Pozdrawiam proponująco

28. Data: 2009-02-17 20:57:37

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1dfa.00000027.499acea5@newsgate.onet.pl skryba
<s...@o...eu> napisał(a):

> to nic nie stoi na przeszkodzie byś temat rozwinął.

Hejka. No to ćwicz SWITCH 62,5 WG. :-)
Pozdrawiam gimnastycznie Ja...cki

29. Data: 2009-02-17 21:02:47

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Roczny patron grupy nie musi być piękny, ale powinien być pożyteczny.

No to może zaproponuję pszczołę.
Pożyteczna, niebrzydka, pracowita jak wszyscy ogrodnicy
i trudno sobie wyobrazić ogród bez pszczoły.
A z miodku zebranego jesienią mozna zrobić miód pitny
na zimę (dla relaksu i zdrowia)

30. Data: 2009-02-17 21:05:41

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. No to ćwicz SWITCH 62,5 WG. :-)

Poćwiczę jeżeli zdołam nabyć. Dzięki.
:-)

Pozdrawiam gimnastycznie

co to jest?
"bolt" u roślin - jak po polsku?
Marsz ku wyzwoleniu konopi
chore kaktusy
ZŁĄCZKI DO RUR PE DO NAWADNIANIA OGRODÓW