Gmo zmienia funkcje narządów.

81. Data: 2013-04-07 17:13:10

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 19:11:49 +0200, Chiron napisał(a):

> Sam zaproponowałem, że mu wykupię:-)

Przeczytałam post factum dopiero :-D

82. Data: 2013-04-07 17:24:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 19:13, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Przeczytałam post factum dopiero :-D
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Specjaliści od żywności przyznają, że żywność zmodyfikowana
genetycznie może powodować alergie. Zmieniona genetycznie roślina lub
zwierzę hodowlane zawiera białka, których nie ma w tkankach
naturalnych. Normalnie, po zjedzeniu, w trakcie trawienia wszystkie
białka są rozkładane na części składowe - peptydy i aminokwasy, z
których organizm konsumenta buduje potem swoje własne białka. Jak ktoś
ma alergię, nie strawi dokładnie białka i wchłonie je w całości, wtedy
może nastąpić reakcja układu odpornościowego - gorączka, wysypka,
swędzenie. Aby do tego doszło trzeba jednak mieć najpierw jakiś
własny, wewnętrzy feler np. nie produkować jakieś enzymu trawiennego.
Wtedy przy dużym pechu żywność zmodyfikowana genetycznie może
zaszkodzić, jeśli akurat jesteśmy uczuleni na białko, które znalazło
się w potrawie w wyniku manipulacji genetycznych. Jest to szalenie
mało prawdopodobne.

Może jednak tak być, że ktoś jest uczulony na mięso skorpiona, ale że
nigdy go nie jadł, więc o tym nie wie. Alergia ujawni się po spożyciu
kukurydzy zawierającej gen i białko skorpiona (nadające roślinie
odporność na zimno). Doprawdy łatwiej wejść pod nadjeżdżający samochód
niż paść ofiarą takiego zbiegu okoliczności! Wielokrotnie bardziej
uczulają poczciwe chipsy, gdyż podczas gotowania we wrzącym oleju
dochodzi do reakcji białek z cukrami, czego efektem są związki
alergenne.

83. Data: 2013-04-07 20:11:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 11:32, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

>I co? co to bylo? w tym jego dziecinstwie?

To juz pisal juz wielokrotnie, tatus chirona zlewal w dziecinstwie, znaczy
mial go w dupie. Acha, ostatnio uzupelnil ta historyjke: "syn ma zazdrościć
ojcu, ma rywalizować, ma w sposób symboliczny go zabijać"

Gdybyz tak Świron doprecyzowal jeszcze od kiedy:
1. Na obecnych ziemiach polskich zostanie ustanowiony "legalny", uznawany
i jawny żydoland.
2. Rodzice polskich dzieci beda zmuszani doprowdzac je do spedalajacych
szkol.

84. Data: 2013-04-07 20:13:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Dzięki- Twoje współczucuie jest dla mnie bardzo pokrzepiające. No kurde-
> nie wiedzioałęm wprost, że jeszcze są tak empatyczni ludzie na tym łez
> padole. Przywracasz mi wiaręw człowieka normalnie.
> :P

Siem tak nie denerwuj bo raczki cie sie trzesa..

85. Data: 2013-04-07 20:24:47

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
k.googlegroups.com...

> Wielu rzeczy Ci nie mówiłem. A Ty0- mówisz mi wszystko? :-)~

> A ja jestem przekonany, że będzie. No i co mi zrobisz?

Strach ma wielkie oczy, kryptocioto.

Przypomnial mi sie ten zart z kolorowymi wzorkami, ktory ktos nam tutaj
kiedys zaprezentowal - ze niby nie widzenie na jednym z nich liczby mialo
byc przyczynkiem do sklonnosci homoseksualnych. Grupowicze nie majacy
problemu z samowartosciowaniem od razu stwierdzali, ze nie widza zadnej
liczby. Świron z iksełą walczyli upadlego, ze tam jednak cos widza :-D

Jak to wlasne strachy wplywaja na postrzeganie rzeczywistosci :-DDDD

86. Data: 2013-04-07 20:31:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Apr 2013 22:24:47 +0200, Ghost napisał(a):

> Grupowicze nie majacy
> problemu z samowartosciowaniem od razu stwierdzali, ze

...zdiagnozował kitel dyżurny tego oddziału :-}}}

87. Data: 2013-04-07 20:33:59

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ixi- jemu chodzi wyłącznie o dowalenie Tobie czy mnie- ewentualnie innemu
> swojemu "wrogowi".

"Świrowi" nie wrogowi. Wrog musi miec jaja, z definicji.

> I do tego celu szuka po pprostu sojuszników.

Rzekl świron chowajacy sie za iksełową spodnica.

>I o ile rzeczywiście należało by mu współczuć z powodu dzieciństwa- to to,
>co robi teraz to jedynie tego dzieciństwa odreagowywanie.

Zapomiales przypomniec, ze pragne cie zabic, oraz jestem antypolskim
smieciem i pare innych rownie smialych co inteligentnych "dowalen".

88. Data: 2013-04-07 20:39:08

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-07 22:24, Ghost pisze:

> [...]
> widza :-D
>
> Jak to wlasne strachy wplywaja na postrzeganie rzeczywistosci :-DDDD

ten test nie był probierzem samowartoscia a absurdu sytuacyjnego
w ich przypadku wynik taki a nie inny to imo narcyzm kliniczny i
przewrotność charakterna

89. Data: 2013-04-07 20:46:39

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

k.googlegroups.com...

> ten test nie był probierzem samowartoscia a absurdu sytuacyjnego
> w ich przypadku wynik taki a nie inny to imo narcyzm kliniczny i
> przewrotność charakterna

Ten test nie byl probierzem niczego. To byl zart. Natomiast sposob reakcji
nan, wiele mogl o czlowieku powiedziec. IMHO m.in. wlasnie o
samowartosciowaniu. Ludzie uwazajacy homoseksualizm za cos nagannego, a
jednoczesnie robiacy wiele by samemu byc lepiej postrzeganym, po prostu
zaczeli podswiadomie oszukiwac samych siebie. Oczywiscie, nie odmawiam
jakiejs formy narcyzmu w tym takoz. Od niego jest blisko do
samowartosciowania.

90. Data: 2013-04-07 20:54:26

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-07 22:46, Ghost pisze:

> [...]
> zaczeli podswiadomie oszukiwac samych siebie. Oczywiscie, nie odmawiam
> jakiejs formy narcyzmu w tym takoz. Od niego jest blisko do
błądzisz synu subiektywizmem
ja ten test żart wkleiłam, ja w homoseksualizmie widzę cos nagannego a
mimo to nie doszukiwałam się tam niczego prócz absurdu i wtopy dla
niekumatych i to wtopy z banalnego absurdu który wymyślił jakiś dowcipniś.
ich reakcja byla powodowana imho absurdalnym trzymaniem za sobą sztamy
no i innym poczuciem humoru.

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy