Gołąbki

1. Data: 2003-02-28 20:47:49

Temat: Gołąbki
Od: "Sylwia" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Jutro sobota i planuję zrobić gołąbki,wiem że to nie jest chyba aż tak
bardzo skąplikowane,
ale mam nadzieje że znajdzie się jakaś dobra dusza , która poda mi przepis
na gołąbki z farszem ryżowym

bardzo dziękuję
Sylwia

1. Data: 2003-03-01 12:34:56

Temat: Re: Gołąbki
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z NAM DWA FARSZE RYZOWE jeden mię sny , rugi grrzybowy, więc
1 ryż ugotowany na sypko (chyba że się nie uda ;) ale to nic) mieszmy z
mielonym mięsem ( rodzaj mięsa do wyboru, choć ja osobiście najlepiej lubie
z wieprzowym), dodajemy zezłoconą pokkrojoną w kostke cebulkę, jajko surowe,
sól ,pieprz i jeśli ktos lubi zioła typu majeranek, rozmarym itp.mieszamy to
wszystko najlepiej łapą żeby masa była zwarta i nadziewamy, nedziewmy.
potem kładziemy ciasno upychając do rondla i gotowe.
2 drugi farsz rózni sie tylko tym że zamiast mięsa dodajemy pokrojone
drobno i podsmażone grzybki a ich rodzaj zalezy od smaków i zasobności
portfela robiącego. Najprosciej oczywiście kupic pieczarki.co do cebulki w
tej wersji zdania sa podzielonem i słusznie zreszta bo czasami jej smak może
przyćmić aromat grzybków.

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-01 12:50:27

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha grzybki jeśki sa suszone to oczywicie najpierw podgotowujemy aż zmiękna
i będzie je mozna pokroić , a potem podsmażamy jesli ktos chce ale juz
niekoniecznie.dobra stroną podgotowania grzybków jest to że z tej wody
grzybowej robimy pyszny sos do polania.
Ja goyuje grzyby dwa razy , pierwszy raz tylko do pirwszych bąbelków po to
tylko aby odpadły wszystkie brudy odlewam to, apotem juz troszke dłużej( ale
aby nie straciły całego aromatu )żeby zmiekły do krojenia

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-01 16:34:17

Od: "Sylwia" <S...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje za oba przepisy na farsze, najpierw spróbuje ryżowy , a innym razem
grzybowy
Jestem ciekawa jak smakuje ten z grzybkami,pewnie jest bardzo smaczny

pozdrawiam
Sylwia

Podziękowania dla Aniab - Pączki
Pyszna owsianka (P)
Zeberka zapiekane z ziemniaczkami popelnilam :) (P)
pizza
Kurczak w sosie ostrygowym