Golarka Braun czy Philips?

1. Data: 2004-10-07 14:11:15

Temat: Golarka Braun czy Philips?
Od: " Benito" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W chwili obecnej uzytkuje golarke Philips (dwuglowicowa, zasilana sieciowa).
Niestety staruszka ma juz 6 lat i ostatnio przestaje dzialac.
Mam zamiar kupic jakas niedroga golarke w cenie do 150 zl. Za takie pieniadze
mozna kupic dwuglowicowego Philipsa oraz Brauna z podwojnym systemem golacym
(obie zasilane sieciowo).
Z tego co zauwazylem w Braunach wystepuje cienka folia oraz dodatkowy system
golenia.
Chcialbym poznac opinie uzytkownikow nt. Brauna...

Pozdrawiam

Benito

1. Data: 2004-10-07 14:56:34

Temat: Re: Golarka Braun czy Philips?
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Benito" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
> [...]
system
> golenia.
> Chcialbym poznac opinie uzytkownikow nt. Brauna...

Kiedyś, gdy goliłem sie jeszcze maszynkami, to zauważyłem, że golarki z
foliami typu Braun golą dokładniej niż golarki z kilkoma głowicami typu
Philips. Ewidentnie było czuć różnice w gładkości twarzy. Ja użytkowałem
Brauna. Ale teraz wolę raczej nożyki.

1. Data: 2004-10-08 07:32:41

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Benito" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Chcialbym poznac opinie uzytkownikow nt. Brauna...

Miałem i taką i taką. Jedne i drugie mają zady i walety. Braun troche
dokładniej goli, ale jest głośniejszy i bardziej podrażnia, Philips z
kolei goli troszkę szybciej. Nie są to jednak straszne różnice, więc
wybieraj co Ci się podoba.

J. (co się był na brodę przerzucił i ma teraz spokój)

1. Data: 2004-10-08 10:36:07

Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora

"Boombastic" <b...@N...onet.pl> wrote in message
> Brauna. Ale teraz wolę raczej nożyki.

A dlaczego? Ja się właśnie zastanawiam nad kupnem pierwszej golarki - bo nie
czuję komfortu po goleniu nożykami? Jak można opisać różnicę między goleniem
maszynką a golarką?

pzdr
topjes

1. Data: 2004-10-08 10:40:08

Od: "Amrek" <gissen@__USUN__TO_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> czuję komfortu po goleniu nożykami? Jak można opisać różnicę między

Moja kolezanka mowi ze w gabinecie kosmetycznym mozna sobie zrobic zabieg za
1000 zł i macie na 3 lata spokoj z goleniem. Ja rozwazam ta inwestycje:)
Przynajmniej bede mogl sie z rana dluzej 5 min wyspac:) I nie bede mi
potrzebne ani nozyki ani golarki:)

1. Data: 2004-10-08 10:45:19

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"topjes" <n...@d...rady> wrote in message

> Jak można opisać różnicę między goleniem
> maszynką a golarką?

Jednym golisz się dokładnie i na długo, a drugim byle jak, ale
szybciutko. Golarka może być dobrym uzupełnieniem klasycznego nożyka,
ale nigdy go nie zastąpi. Póki się goliłem, działało u mnie to tak: na
codzień, rano przed pracą golarka (bo szybko i bezstresowo) i skutek
taki, że do wieczora byłem zarośnięty tak, jakbym się nie golił, a w
przypadku jakichś elegantszych chwil, zwłaszcza takich, kiedy
gładziutkie lico mogło być z różnych przyczyn ważne - tylko żyletka.
Żadna golarka nie ogoli tak jak żyletka!

J.

1. Data: 2004-10-08 11:11:26

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> czuję komfortu po goleniu nożykami? Jak można opisać różnicę między

Po pierwsze do o niebo dokładniej golę sie nożykami Mach3. Ja mam bardzo
twardy zarost i tylko ta maszynka mnie ratuje przed podrażnieniami czy
zacięciem.
Druga sprawa to goląc się nożykiem robisz od razu sobie peeling,
złuszczasz stary naskórek i skóra jest ładna i elastyczna. Mi się bardziej
podoba. Przy goleniu elektryczną mam ciągle wrażenie niedokładnego ogolenia
się.
Poza tym ja i tak nie lubię golić sie :-)

1. Data: 2004-10-09 15:05:37

Od: Benito <n...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-08 12:36, Użytkownik topjes napisał:
> [...]
> czuję komfortu po goleniu nożykami? Jak można opisać różnicę między goleniem

Niektorzy twierdza, ze golenie tradycyjne mniej podraznia. U mnie jest
odwrotnie.
Tradycyjne golenie powodowalo podraznienia - mam wrazliwa skore i twardy
zarost.
Od 6 lat uzywam golarki elektrycznej (dwuglowicowy Philips, niestety
wlasnie konczy zywot) i jestem zadowolony. Czasem pojawiaja sie
delikatne zaczerwienienia na twarzy, ale jest zdecydowanie lepiej niz
przy tradycyjnym goleniu. Moze nie goli az tak dokladnie, ale nie mam
powodow do narzekania...

Pozdrawiam

Benito

1. Data: 2004-10-10 09:03:20

Od: "sp4shz" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Od 14 lat Braun. Po 10 latach zmieniłem na inną maszynkę tej firmy, ale
stara działa dalej. Jestem bardzo zadowolony. Jasne, że to czy bedzie goliła
dobrze i dokładnie bez podrażnień zależy od Twojego typu zarostu i skory.
Kiedyś goliłem się co trzeci dzień bo małem podrażnienia, ale teraz
codziennie i jest ok.

1. Data: 2004-10-10 14:32:24

Od: " zayebisty" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amrek <gissen@__USUN__TO_tlen.pl> napisał(a):

> [...]
> 1000 zł i macie na 3 lata spokoj z goleniem. Ja rozwazam ta inwestycje:)
> Przynajmniej bede mogl sie z rana dluzej 5 min wyspac:) I nie bede mi

Znam takiego co sobie zafundował taki spokój.
Wygłąda teraz jak pedzio :)

Polar PDG 585 Gracja - programator
Uszczelki do starego robota
zmywarka - pare pytan