Grill elektryczny - kto używa...

1. Data: 2004-01-26 11:31:44

Temat: Grill elektryczny - kto używa...
Od: "Maciek Jot" <G...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!,

Czy ktoś mógłby polecić konkretny model lub podpowiedzieć na co zwrócić
uwagę przy zakupie grilla elektrycznego (do użytku wewnątrz-domowego)?

Pozdrawiam,
Maciek

1. Data: 2004-01-26 18:42:04

Temat: Re: Grill elektryczny - kto używa...
Od: "lisio" <lisekw@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zależy czy chodzi ci o raclette czy grill typu ogródkowego
jeśli raclette to używam tefala jakiś tam model z takimi małymi patelenkami
żeby zrobić sobie coś ala founde. generalnie spisuje się dobrze - jest to
płyta teflonowa zdejmowalna z grzałki bardzo łatwo zmywalna, nie ma za wielu
funkcji tylko pstryczek elektryczek i już co znaczy że do pewnej teperatury
i już. jak się zachowuje - niestety nadaje się do cienkich mies (rozbitych)
żadne tam zebra itp, fantastycznie sie przypieka chlebek, pyry - stosujemy
go wewnątrz jako przystawka do jakiejś kolacji takiej niezapowiedzianej,
szybkiej lub gdy lodówka piszczy z pustki

drugi który używam to taki grill ni przypioł ni wypioł - nie znam nawet
firmy ale jego wykonanie daje wiele do życzenia (made in czajna?!) -
ku[piony chyba w leroyu - duży karton, nogi, płyta grzejna zdejmowalna,
nastawa temperatury płyta na którą wlewa się wodę - ale niesamowicie miękka
i odkształcalna (ble) nie powoduje zadymienia dlatego też używam go na
balkonie (ciii bo sie spółdzielnia dowie;)) co do smażenia czy pieczenia to
spełnia kryteria zwykłego grilla ale bez tego najsmaczniejzego dymka.

--
Pyzdry
Lisio

Pyrlandia

odpowiadając na priv wyrzuć USUN_TO z adresu!!!

1. Data: 2004-01-26 21:11:14

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupuj taki do którego możesz wlać wodę na dno, inaczej zrobisz smaka
sąsiadim w okolicy.Dobrze byłoby gdyby miał regulowana moc

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

1. Data: 2004-01-27 10:07:29

Od: "Buźka" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam najtańszego Tefela, do którego oczywiście wlewa się wodę. Griluję na
balkonie, bo nieco dymku zawsze jest (ze skapującego tłuszczu i przypraw,
które zanim dotrą do miseczki z wodą, to po drodze zachaczą o grzałkę).
Smaczek daje niezły, ale jedna wada: nie można rogulować mocy grzania, ani
wyskokości rożna i w efekcie przy grilowaniu grubszego mięska z wierzchu
zwęgla się, a w środku nie jest dopieczone.

Buźka (niegdyś Danka)

1. Data: 2004-01-30 12:18:41

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-26 12:31, Użytkownik Maciek Jot napisał :
> Witam!,
>
> Czy ktoś mógłby polecić konkretny model lub podpowiedzieć na co zwrócić
> uwagę przy zakupie grilla elektrycznego (do użytku wewnątrz-domowego)?

Kupilem 3 tyg temu Grill stolowy BOSCHa w Media Markcie za 199 zl.
Podnoszona i ryglowana na wysokosci plyta, mozna rozlozyc na dwie i na
obydwu grillowac, a takze mozna docisnac od dolu i gory. Wyjmowane
"patelnie" (do mycia) maja dziobki do sciekajacego tluszczu.
Doskonale wychodza tosty... Glownie do tego kupilem...

http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/
67428.html
http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B00009LHAK/028
-5230312-6886164

Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (0 71) 343 61 67 w. 108, faks (0 71) 341 99 11

przepis na sernik wiedeński
Przepis na chleb razowy
złoty syrop
Gotowy obiad - kurczak - pycha