Grupa dyskusyjna a ewolucja

11. Data: 2015-04-21 19:22:19

Temat: Re: Grupa dyskusyjna a ewolucja
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:19:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Chyba wykłada jakieś sadzonki w magazynach

I mu się udzieliło takie sadzonkowanie umysłowe.
;-PPP

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

12. Data: 2015-04-21 19:25:39

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:19, z...@g...com pisze:
> Fajny pomysł:) Sala wykładowa w przyczepie. Multimedia, wygodne fotele dla
słuchaczy i atrakcyjne tematy. Pewnie Unia by łyknęła taki projekt. Głupsze były
finansowane :)

> Zbyszek Gotkiewicz

to juz jakas rada miasta na swoje sesje wdrozyla

--
gazebo

13. Data: 2015-04-21 19:36:45

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I mu się udzieliło takie sadzonkowanie umysłowe.
> ;-PPP

A mnie tam się chłopina podoba. Tak bardzo się stara, żebyśmy zwrócili na
niego uwagę! Może i niezbyt lotny, ale np dużo czyta. Nie to, żeby od razu
ze zrozumieniem- za to świetnie dogaduje się z globem.

--

Chiron

14. Data: 2015-04-21 19:41:23

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chiron, nie ułatwiałem sobie zadania zwabienia trolli i nie dałem w temacie nic na
temat kompleksów seksualnych. A i tak pojawiłeś się dość szybko w pułapce:)

Zbyszek Gotkiewicz

15. Data: 2015-04-21 19:42:49

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:36, Chiron pisze:

> A mnie tam się chłopina podoba. Tak bardzo się stara, żebyśmy zwrócili
> na niego uwagę! Może i niezbyt lotny, ale np dużo czyta. Nie to, żeby od
> razu ze zrozumieniem- za to świetnie dogaduje się z globem.

chcesz zdjecie?

--
gazebo

16. Data: 2015-04-21 19:43:58

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:41, z...@g...com pisze:
> Chiron, nie ułatwiałem sobie zadania zwabienia trolli i nie dałem w temacie nic na
temat kompleksów seksualnych. A i tak pojawiłeś się dość szybko w pułapce:)

> Zbyszek Gotkiewicz

uwazaj zeby cie ego nie strzelilo o sufit :]

--
gazebo

17. Data: 2015-04-21 19:49:00

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Gazebo napisał:
>uwazaj zeby cie ego nie strzelilo o sufit :]

Drażnią cie ludzie bez kompleksów?

Zbyszek Gotkiewicz

18. Data: 2015-04-21 19:53:02

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:49, z...@g...com pisze:

> Drażnią cie ludzie bez kompleksów?
>
> Zbyszek Gotkiewicz

to juz nie rozmawiamy o tobie? :)))))

--
gazebo

19. Data: 2015-04-21 19:53:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Chiron, nie ułatwiałem sobie zadania zwabienia trolli i nie dałem w temacie
>nic na temat kompleksów seksualnych. A i tak pojawiłeś się dość szybko w
>pułapce:)

Pimpek- to Twoje firmowe zagrania. A te błędy ortograficzne- to zmyłka?
Cieszę się, że jesteś.

--

Chiron

20. Data: 2015-04-21 19:54:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> chcesz zdjecie?

Gazebo- nie lubię takich zagrywek. Skoro wymieniliscie się na priv
zdjęciami- to nawet nie powinieneś tu o tym wspominać

--

Chiron

Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści