Grupa jalowych dyskusji

11. Data: 2002-02-02 22:42:02

Temat: Odp: Grupa jalowych dyskusji
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytajac nie oczekuje gotowych rad czy wrecz diagnozy...to czywiste
> pytam po to aby zasiegnac opini lekarzy i wskazowek co dalej robic
> jakiz ma wiec sens istnienie tej grupy?
>
> pozdrawiam
>
> grzess
Pytasz jaki ma sens istnienie tej grupy, to moze ja Ci odpowiem na swoim
przykladzie?
Otoż dzieki pewnej osobie z tej grupy jestem spokojniejsza, otrzymalam
wszelkie wyjasnienie dotyczace moich dolegliwosci, jestesmy w stalym
kontakcie i oby wiecej takich ludzi tu bylo, ktorzy bezinteresownie chca
pomoc.
Pozdrawiam
Ula
www.ulast.prv.pl

12. Data: 2002-02-02 22:49:34

Temat: Re: Grupa jalowych dyskusji
Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wszelkie wyjasnienie dotyczace moich dolegliwosci, jestesmy w stalym
> kontakcie i oby wiecej takich ludzi tu bylo, ktorzy bezinteresownie chca

tez chcialbym byc spokojniejszy i dlatego zwracalem sie tu z prosba o pomoc
nie uspokaja mnie jednak stwierdzenie ze nie na ta grupe z takimi problemami
dlatego zastanawia mnie jej sens

grzess

13. Data: 2002-02-02 23:31:42

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pomoc
> nie uspokaja mnie jednak stwierdzenie ze nie na ta grupe z takimi

Rozumiem Cie, przejzalam Twoje posty, te dwa najwazniejsze i tez nie
potrafie odpowiedziec co to moze byc, co na to Wasz pediatra?
Moj maly lezal w szpitalu z podobnymi objawami, mial wtedy 14 miesiecy,
rowniez goraczke 39-40 stopni ,doktor stwierdzil ze to sprawka wirusow, nie
podawano mu antybiotykow, za to lakcid, glukoze, a po powrocie do domu
jeszcze przez kilka dni pojawial sie sluz w kale.
Lekarz powiedzial ze duzo dalo to, ze ja akurat karmie piersia, maly nie
przyjmowal zadnych pokarmow.
Wyniki w szpitalu mial nastepujace: Na 148,8 a K 4,11
Nie jestem lekarzem , zaluje:(najlepiej skonsultuj to z pediatra...
Pozdrawiam
Ula

14. Data: 2002-02-02 23:53:52

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nikt nic nie wie...zadnych konkretow, chyba czekamy az samo przejdzie...tyle
ze sie niepokoimy
oczywiscie caly czas biegamy po szpitalach, a terminy bardzo odlegle:(((

grzess

15. Data: 2002-02-03 00:34:57

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przejdzie...tyle
> ze sie niepokoimy
> oczywiscie caly czas biegamy po szpitalach, a terminy bardzo odlegle:(((

Terminy odlegle? Co to znaczy?
Zaniepokojona..Ula

16. Data: 2002-02-03 02:29:04

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Terminy odlegle? Co to znaczy?
> Zaniepokojona..Ula

odlegle terminy znaczy ze na badania trzeba czekac
stan syna sie poprawil, ale to raczej zasluga jego samego...nie mamy
diagnozy ktora wskazalaby przyczyne

tutaj na grupie chcialem zasiegnac rady co jeszcze mozna zrobic
nie chcialem diagnozy gdyz wiem ze to niemozliwe...otrzymalem jedna
odpowiedz, ale nie wniosla ona nic nowego
przegladajac posty widze ze pojawiaja sie prosby o pomoc i mysle ze sa jak
najbardziej na miejscu, nie kluca sie z tematyka grupy
nie rozumiem zarzutow w ktorych posadza sie mnie o robienie z forum "tok
szolu", przeciez to naturalne ze pyta sie po to aby uzyskac odpowiedz,
gdybym nie chcial publicznie wyrazic co mnie niepokoi, nie prosilbym o rady
z odpowiedzi zamieszczonych wyzej wynika ze to nie ta grupa
jedynie WALDIM udzielil rzeczowej odpowiedzi
a przytaczanie argumentow o udzielaniu porad ze strony
grupowiczow-profesjonalistow to juz kompletna bzdura
wszyscy wiedza ze tutaj tylko uprzejmosc i zyczliwosc naklania nas do
niesienia pomocy, nie zas obowiazek...
nie ja ujmuje powagi tej grupie lecz niektore osoby ktorych odpowiedzi
widnieja wyzej, przeciez nie wszystko musimy traktowac lekko i niepowaznie
oby ta grupa nie stala sie polem popisow dla roznej masci zartownisiow
przepraszam jesli kogos urazilem...z wyjatkiem przesmiewcow i osob dla
ktorych obecnosc tutaj jest tylko pretekstem do dobrej zabawy

pozdrawiam

grzess

17. Data: 2002-02-03 10:31:05

Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trzeba nie byc odpowiedzialnym, żeby diagnozy tu stawiane traktować jako
wyrocznie.
Tu jedynie można się sugerować tym jak kiedy i gdzie się udać po pomoc,
ewentualnie jaka literatura mówi na dany temat.
LUM'e

18. Data: 2002-02-03 14:18:21

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba nie byc odpowiedzialnym, żeby diagnozy tu stawiane traktować jako
> wyrocznie.

w pelni sie z toba zgadzam...zastanawia mnie jednak skad taki wniosek, czy
chciales usprawiedliwic swoja postawe?

grzess

19. Data: 2002-02-03 19:40:25

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ucieszyla mnie wiadomosc, ze stan synka sie polepszyl....najgorsza jest
bezsilnosc rodzicow wobec maluchow...
Zycze Twojej rodzince zdrowia.
Ula

20. Data: 2002-02-03 22:44:06

Od: "Agnieszka Radziewinska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pelni sie z wami zgadzam.Internet jest miejscem,gdzie mozna wymienic
poglady,cos komus doradzić,a nie decydowac o jego leczeniu,tym bardziej ,ze
nie stawia sie nigdy diagnozy na odleglość.A z tymi 3-4 etatami...już mnie
przerazileś...chyba nie mam sie do czego spieszyc...
Pzdr.

--
Agnieszka Radziewinska (agra ),24 lata (25.10.1977)
Radek Radziewiński (dusiek),27 lat (06.08.1974)

ZŁAMANIE RĘKI
Wedzidelko....Wazne !
PAP, Geobbels rzadu! Kolejny przyklad
stol do masazu