Grupa jalowych dyskusji

21. Data: 2002-02-04 00:59:51

Temat: Re: Grupa jalowych dyskusji
Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

22. Data: 2002-02-04 01:29:25

Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mowiac o traktowaniu diagnoz przez net jak wyroczni nie miales na mysli
siebie?????

23. Data: 2002-02-04 07:56:19

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Feb 2002, Agnieszka Radziewinska wrote:

> W pelni sie z wami zgadzam.Internet jest miejscem,gdzie mozna wymienic
> poglady,cos komus doradzić,a nie decydowac o jego leczeniu,tym bardziej ,ze
> nie stawia sie nigdy diagnozy na odleglość.A z tymi 3-4 etatami...już mnie
> przerazileś...chyba nie mam sie do czego spieszyc...

nie do konca ... zobacz http://www.am.torun.pl/~pekasz/telemedycyna.pdf

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

24. Data: 2002-02-05 11:50:16

Od: "lume" <i...@f...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy mowiac o traktowaniu diagnoz przez net jak wyroczni nie miales na
mysli
> siebie?????

Podpowiedzi od diagnozy nie rozróżnisz? Z gramatyką też masz problemy?

25. Data: 2002-02-05 23:28:04

Temat: Re: do lume (Quatro)
Od: "grzess" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpowiedzi od diagnozy nie rozróżnisz? Z gramatyką też masz problemy?

widze ze wyjatkowo plodny z ciebie dyskutant
pracujesz na tytul trolla wszech grup?
z pl.soc.dzieci juz dawno cie przegonili ale widze ze wracasz (jak to troll)
na comp.edu.languages.natural tez dawales popisy chorej wyobrazni
teraz bedziesz okupowal i te grupe?

nie licz juz na mnie w dyskusji:P

grzess

ZŁAMANIE RĘKI