Re: Gwarancja na usługi

From: "Aniela" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Gwarancja na usługi
Date: Sun, 17 Feb 2002 00:43:05 +0100

Użytkownik "koszałek" <b...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości
news:a4mk5i$l8i$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Po powrocie wieczorem do domu stwierdziłem, że płytki glazury położone są
> bez zachowania wzoru na szkliwie ! - jedna prawidłowo, druga obrócona o
> 180° - ślepi czy co ?
> Aż strach pomyśleć co mogą nawywijac biorąc się za instalacją wodno
> kanalizacyjną. W związku z tym pojawia sie pytanie:
> jakiej mogę żadać gwarancji na wykonaną przez nich usługę - czy wynika to
> jakichś przepisów prawnych (Kodeks Cywilny ?), czy też zakres gwarancji
jest
> całkowicie dowolnie ustalany między zleceniodawcą i wykonawcą (forma

A my Panom dziekujemy, wyrzucic!
Wykanczalam sama dom i przeszlam pieklo z fachowcami typu Pan Kazio wszystko
zrobi.
Coprawda mnie glazure ulozyli dobrze(wzor) ale juz takie plytki
wykonczeniowe-pasek-wzorek ulozyli po swojemu- jedna dobrze a druga do gory
nogami i.t.d na szczescie byl to taki wzor, ze nie rzuca sie to w oczy!.
Jesli plytek nie potrafja prawidlowo ulozyc( chyba na odwrocie plytki jest
strzalka jak klasc!)
to co dopiero bedzie przy powazniejszych pracach?
Umowe mozesz spisac, potracenia za nieterminowsc wykonania umowy( to wazne)
i wykonanie niezgodne z ustaleniami(pisemne). Gwarancja na usluge? Co to
da, szukaj potem wiatru w polu!
A tak z ciekawsci dlaczego najpierw plytki a potem instalacja? Czy masz na
mysli sam montaz umywalki, wanny, wc it.p.
Bo jesli to drugie to gotowi jeszcze uszkodzic umywalke i.t.p
Genralnie to "fachowcom" trzeba patrzec na rece, co robia bo to co oni sa w
stanie "wymyslec" nikt nie jest w stanie pojac-szczególnie wykonczeniowka.
Odnosze wrazenie, ze takie firmy co to sie oglaszaja, zatrudniaja ludzi
prosto z ulicy, bez listow polecajacych czy tez sprawdzenia jaka prace
robili(pokazali gdzie) i jak to wyglada. Dlatego mamy 3 w 1 fachowcow od
wszystkiego.
Pozdrawiam,Anka