Re: HAITI - a my tu siedzimy spokojnie

Data: 2010-01-14 23:36:16
Temat: Re: HAITI - a my tu siedzimy spokojnie
Od: darr_d1 <d...@w...pl>

On 14 Sty, 22:04, "Himera" <h...@z...org> wrote:

> no ale co ty ja jestem w ameryce, na pienadzach spie, wypycham se poszewki i
> codziennie rano grabie kase na trawniku przed domem, ta kase co mi z drzewa
> spadla oczywiscie.

Ja nie miałem na myśli konkretnie Ciebie, ponieważ nie znam Twojej
sytuacji - pomimo, iż sama stwierdziłaś że nie masz keszu. Chodziło mi
jednak o wskazanie tej właśnie różnicy, że dla jednego 10zł to jest
bardzo mało, a dla kogoś innego wręcz przeciwnie, może to być całkiem
sporo. Trudno to jednak zrozumieć ludziom, którzy zarabiają na jako
takim poziomie i nigdy nie byli w sytuacji gdy musieli się zastanawiać
czy kupić chleb czy ziemniaki na obiad. Przykład może trochę na wyrost
teraz podałem, ale mniej więcej to właśnie miałem na myśli.

A powiedz gdzie rosną takie drzewa? Ziarenko tylko potrzebuję, oddam
Ci pół zysku z pierwszego zbioru. :-))

Pozdrawiam,
darr_d1