Re: He..he..

Data: 2009-06-23 07:07:26
Temat: Re: He..he..
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

Użytkownik Dirko napisał:

> Teraz jakby o wiele chętniejsi. A może to widmo bezrobocia tak działa?

Teraz po prostu więcej się o tym pisze i mówi, dawniej ten problem
oficjalnie nie istniał i nie należało o nim informować mas pracujących.

> To dobrze, bo czytelnictwo rośnie nam w zastraszającym tempie. <rotfl>
> Pozdrawiam kulturalnie Ja...cki

A to inna sprawa :) No ale każdemu według potrzeb. W naszym pokoleniu
też znajdzie się dość sporo ludzi, którym kolorowe czasopisma i tv
zupełnie wystarczają. No to przynajmniej "świerszczyki" mogą kupić
w kraju :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem