Re: Herbatka Gonseen

Data: 2002-07-18 18:18:32
Temat: Re: Herbatka Gonseen
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl>

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
news:3d36e59e$1@news.vogel.pl...

> No dobrze... A jakie jest optymalne rozwiązanie dla tych, którzy nie jedzą
> mięsa?? Podobno DO możliwa jest również dla takich ;)

Miesa na d.o. jada się niewiele. Ja dzisiaj nie jadłem wcale. Najlepsze
proporcje aminokwasów są w żółtkach jajek, a bardzo dobre w przetworach
mlecznych. Mięso, czy podroby zalecane są w przypadku określonych chorób dla
szybszej odbudowy chorych tkanek.
Najlepszym daniem optymalnym jest sernik wiedeński.

Pozdrawiam
Leszek