Hilding Janpol czy inny materac

11. Data: 2010-04-08 08:29:33

Temat: Re: Hilding Janpol czy inny materac
Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupiłem ostatnio taki multipocket u Bazyla. Oddałem po miesiącu.
> Zaczęły się robić wgłebienia w materacu. Zamienił mi facet na inny, minął
> miesiąc i to samo! Dlatego nie polecam tego modelu.
>
> Ale trzeba przyznać z wymianą a na koniec zwrotem gotówki problemu nie
> było.

Czyzbym dobrze trafil (egzemplarze) lub jakosc produktu siadła z upływem
czasu u Bazyla ? ;) Nie wykluczam. Moim materacom nic nie dolega. RObiły ci
się wgłębienia które zostawały po usunięciu ciężaru ?

> Ostatecznie kupiłem w promocji w IKEA. Mają ofertę z 25letnią gwarancją na
> materace. Do 90 dni, możesz materac oddać i wymienić na każdy inny bez
> żadnych kosztów. Do tego za 100zł kupiłem u nich stelaż !! pod materac,
> świetna sprawa.

Tez mozna, ma to sąsiad, nie wiem jaki model itp. Tez se chwali.

Pozdrawiam

Kane

12. Data: 2010-04-08 09:35:43

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-08 10:29, Kane pisze:
> RObiły ci się wgłębienia które zostawały po usunięciu ciężaru ?

Tak, wstawałem rano i zostawały podłużne wgłębienia w materacu (na
długość ciała). Po miesiącu miały już kilka centymetrów głębokości. Więc
oddałem. A nie oszczędzałem, bo kupiłem ten najdroższy materac.

> Tez mozna, ma to sąsiad, nie wiem jaki model itp. Tez se chwali.

Polecam. Również jestem zadowolony. No i ta możliwość oddania, lub
zamiany na twardszy/miększy bez problemów. Gwarancja powala.

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

13. Data: 2010-04-08 17:10:08

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, wstawałem rano i zostawały podłużne wgłębienia w materacu (na długość
> ciała). Po miesiącu miały już kilka centymetrów głębokości. Więc oddałem.
> A nie oszczędzałem, bo kupiłem ten najdroższy materac.

Masakra, byc moze dobrze zrobilem ze nie bralem najdrozszego typu jaki on
mial tylko tego denver (chyba cenowo pośrodku z jego oferty) -
prawdopodobnie wina nei lezy w samych sprezynach kieszeniowych tylko w
odksztalcacej sie warstwie gornej (lateks/pianka). U mnie jest w porzadku i
oby jeszcze dlugo - ale dobrze wiedziec o Ikea z jeszcze jednego zrodla
(dotychczas tylko jeden znajomy mial ich materac) - wezme pod uwage w
przyszlosci ;)

Pozdrawiam

Kane

14. Data: 2010-04-09 00:57:02

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Apr 2010 08:44:39 +0200, -=Elwood=- napisał(a):

> [...]
> na materace. Do 90 dni, możesz materac oddać i wymienić na każdy inny
> bez żadnych kosztów. Do tego za 100zł kupiłem u nich stelaż !! pod

Świetna dla tych po lewej stronie krzywej Gaussa ;)

Ludzie coraz wyżsi, a producenci się uparli nie przekraczać 200cm.
Niestety, zostaje tylko kombinować i robić na zamówienie.

Na szczęście u Bazyla robią i nawet niedrogo. Tylko z tą odkształcającą
się pianką trochę zabiliście mi klina... No ale zobaczymy. Jest też model
bez stref, "Seszele".

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

15. Data: 2010-04-09 04:04:10

Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na szczęście u Bazyla robią i nawet niedrogo. Tylko z tą odkształcającą
> się pianką trochę zabiliście mi klina... No ale zobaczymy. Jest też model
> bez stref, "Seszele".

Na Twoim miejscu bym zaryzykowal szzegolnie ze jak Elwood pisze -z
reklamacja problemow nie bylo a i ja dobrze wspominam kontakt telefoniczny z
Bazylem (czy tez pracownikiem) w sprawie dostawy itp.

Natomiast te odksztalcanie: jesli to wada pochodzaca z pianki/sprezyn to
prawdopodobnie bedzie wystepowac niezaleznie czy materac ma strefy czy nie
ma - Elwood pisal o wzdluznym zapadnieciu a wiec przez pare stref - a nie w
jednej poprzecznie (szerokosc materaca).

Nie zapomnij o stelazu pod materac, podobno te lepsze zwiekszaja komfort.
Nie wiem - ja mam zwykly "nieuginający się" z desek grubych 1,5-2cm
ostruganych, na tym lezy taka podkladka pod materac i dopiero materac.

Pozdrawiam

Kane

16. Data: 2010-04-09 08:06:57

Od: -=Elwood=- <elwood@[usun]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-09 06:04, Kane pisze:

> Na Twoim miejscu bym zaryzykowal szzegolnie ze jak Elwood pisze -z
> reklamacja problemow nie bylo a i ja dobrze wspominam kontakt telefoniczny z
> Bazylem (czy tez pracownikiem) w sprawie dostawy itp.

Zdecydowanie. Moje złe doświadczenie dotyczy modelu Multipocket od
Bazyla. Nie wiem jak inne. ale z tego co widze to masa osób u niego kupuje.

> [...]
> ma - Elwood pisal o wzdluznym zapadnieciu a wiec przez pare stref - a nie w
> jednej poprzecznie (szerokosc materaca).

Tak, widocznie był to jakiś błąd konstrukcyjny sprężyn. albo dziadowska
pianka. Nie wiem. Natomiast promocja IKEA podoba mi sie ze względu na
długi, 90 dniowy czas wymiany. Faktycznie dopiero po jakiś dwóch
miesiącach wychodzą wady materaca. Dlatego polecałem tę możliwość.

> Nie zapomnij o stelazu pod materac, podobno te lepsze zwiekszaja komfort.
> Nie wiem - ja mam zwykly "nieuginaj?cy si?" z desek grubych 1,5-2cm
> ostruganych, na tym lezy taka podkladka pod materac i dopiero materac.

Zdecydowanie!! Polecam stelaż pod materac z giętych elastycznych desek.
Świetnie podpiera materac i zdecydowanie poprawia właściwości wkładu
materaca.
Polecam

--
-=Elwood=-

Our Knowledge Is Our Power

17. Data: 2010-04-10 12:41:29

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Apr 2010 06:04:10 +0200, Kane napisał(a):

> Na Twoim miejscu bym zaryzykowal szzegolnie ze jak Elwood pisze -z
> reklamacja problemow nie bylo a i ja dobrze wspominam kontakt telefoniczny z
> Bazylem (czy tez pracownikiem) w sprawie dostawy itp.

I tak pewnie zrobię. Oby więcej takich.

> Nie zapomnij o stelazu pod materac, podobno te lepsze zwiekszaja komfort.
> Nie wiem - ja mam zwykly "nieuginający się" z desek grubych 1,5-2cm
> ostruganych, na tym lezy taka podkladka pod materac i dopiero materac.

Ze stelażem to będę mieć osobną historię... Niestety z nim jest ten sam
problem co z nietypowym materacem, czyli pewnie skończy się na wycieczce do
stolarza po części i własnej produkcji. Znalazłem jakieś gotowe ramy na
220cm, ale w koszmarnych cenach lub za równie koszmarną dopłatą.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Maszt na antenę tv na kominie...
Bateria termostatyczna
wanna akryl
Sprawdzenie różnicówki
Remont w mieszkaniu - wymieniać instalację elektryczną?