Re: Historyczna pralka automatyczna

Data: 2020-08-09 15:12:48
Temat: Re: Historyczna pralka automatyczna
Od: FEniks <x...@p...fm>

> W necie jest dużo informacji na jej temat, łącznie ze zdjęciem
> tabliczki znamionowej:
>
> https://st-lento.pl/adpics/large/12_2018/27/9149c6_d
o-pralka-beben-krzyzak-kondensator-tamat-500-tatrama
t-popra-zdjecia.jpg

> Jak najbardziej Tatramat národní podnik Poprad, typ "TAMAT 500".

No, jak ktoś potrafi szukać! Dzięki. Jak u mnie wskoczył ten YT, to już
nic więcej się nie chciało wyszukiwać.

Ale roku produkcji nie umiem tam wyczytać. Może w tej instrukcji w PDF
będzie.

> Da się ściągnąć nawet instrukcję obsługi w PDF.
>
> Ja wcześniej też zasugerowałem się w poszukiwaniach tymi dwoma
> pokrętłami. Ale taką pralkę to ja dobrze kojarzę -- nawet widziałem
> ją niedawno u kogoś w domu letniskowym, w dobrym zdrowiu przebywała
> tam na emeryturze.

Nasza też długo działała. Ale skakała po całym mieszkaniu przy
wirowaniu. Poza tym w pewnym momencie swojego żywota została oklejona
pod kolor mebli, stąd trochę zatarł mi się w pamięci jej wygląd.

Ewa