Hmm..

31. Data: 2002-04-26 11:22:20

Temat: Re: Hmm..
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aab63l$j42$...@n...tpi.pl...
> BARDZO DOBRZE, że to napisałeś.Wszyscy potraktowali to pytanie
> na wesolo i tak też odpowiadali.

Nie wesoło, tylko "z jajem"
Uważam, że w moim wykonaniu to lepsza forma, niż gdybym miała opowiadać o
potrzebie dowartościowywania żony.
A Jacek zrobił to rewelacyjnie :-)

pozdrawiam

Monika

32. Data: 2002-04-26 11:23:23

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@2...17.138.62...
> Ty to masz problem - moja walczy by móc mi wyprasować koszule:->

Czy możesz czasami pożyczać mi Twoją żonę ? ;-))) Obiecuję, że będę ją
dobrze traktować i zwracać w niepogorszonym stanie ;-))

Monika

33. Data: 2002-04-26 11:40:58

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aabaoh$7qj$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aab9s7$s3o$...@n...tpi.pl...

> coś
>
> Ale mnie bola rece wtedy, bo trzeba je za wysoko podnosic, a od takiego
ich
> trzymania boli kregoslup :-))))))))))
> Over.
>

> --
> Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
> Magda

no właśnie i dlatego nie używam żelazka zbyt często czasami muszę w czymś
chodzić ale preferuję ciuchy pierne
a chłop z rodziny gdzie teściwa prasowała wszystkim wszystko nawet gacie -
to odzwyczajanie musi troszkę potrwać
pozdrawiam Joanna

34. Data: 2002-04-26 12:05:00

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> a chłop z rodziny gdzie teściwa prasowała wszystkim wszystko nawet gacie -
> to odzwyczajanie musi troszkę potrwać
Pytanie: "dlaczego" ta teściowa to robi(ła).
Kiedy i dlaczego nastąpiła zmiana pokoleń w tym temacie.
Moja żona rocznik 68r. prasuje (choć nie dużo) a teściowa
rocznik około 30-ty nigdy tego nie lubiła i prasuje, gdy "musi".
Albo nie czytam Wiadomości albo jest to cecha osobnicza.
Więc jeśli trzeba odzwyczajać to tak na prawdę dlaczego?
Darek

35. Data: 2002-04-26 12:18:03

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie wesoło, tylko "z jajem"
Zgadzam się- Ty to lepiej nazwałaś.:-)
> Uważam, że w moim wykonaniu to lepsza forma, niż gdybym miała opowiadać o
> potrzebie dowartościowywania żony.
Nie znam cię, więc się zgadzam też :-)
> A Jacek zrobił to rewelacyjnie :-)
Tutaj to już zupełnie się zgadzam:-))))

Darek

36. Data: 2002-04-26 12:24:09

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możesz czasami pożyczać mi Twoją żonę ? ;-))) Obiecuję, że będę

> dobrze traktować i zwracać w niepogorszonym stanie ;-))

Chętnie - chociaż muszę ją o to spytać bo nie jesteśmy małżeństwem i
wolałbym w kwestiach wypożyczenia (nawet kobiecie) nie podejmować
decyzji samodzielnie ;-)))

Pozdrawiam
Qwax

37. Data: 2002-04-26 12:25:16

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Pytanie: "dlaczego" ta teściowa to robi(ła).

nie mam pojęcia i chyba nadal nie chcę mieć
> [...]
> Albo nie czytam Wiadomości albo jest to cecha osobnicza.
> Więc jeśli trzeba odzwyczajać to tak na prawdę dlaczego?
ano dlatego że znam trochę innych ciekawszych zajęć :
zająć się dużym Misiem oraz małym Miśkiem, gdzieś pójść coś pooglądać,
odpocząć , pograć pogadać
zaznaczam, że wywiązuję się z obowiązków domowych i bardzo dobre gotuję ale
wolę robić coś innego niż prasować wszystko co mi wpadnie pod łapę wsadzac
do zapchanej szafy i po wyciągnięciu maniacko prasować znowu aż do zużycia
materiału albo myć podłogę kilkanaście razy dziennie
ale słyszałam że niektóre teściowe są normalne, osobiście nie udało mi się
poznać :(
pozdrawiam Joanna

38. Data: 2002-04-26 12:32:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Zaleska-Gajc" <z...@h...pl> napisał w wiadomości

> Jakiego garnituru? ;-) Jacek nie znosi garniturów. Co najwyżej nz
> uczelni zakłada marynarkę.
> A strój "wyjscowy" zdarza się raz na jakis długi czas.

To masz szczęście...
Hmm... ale ja nawet koszulki t-skirt małżonkowi prasuję...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

39. Data: 2002-04-26 12:37:24

Od: "Anyia => Madzik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...
> ją
> >
> Chętnie - chociaż muszę ją o to spytać bo nie jesteśmy małżeństwem i
> wolałbym w kwestiach wypożyczenia (nawet kobiecie) nie podejmować
> decyzji samodzielnie ;-)))

A jakbyscie byli malzenstwem, to bys Jej nie pytal? :-)

40. Data: 2002-04-26 12:40:48

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aabhf3$f37$1@news.onet.pl...

> To masz szczęście...
> Hmm... ale ja nawet koszulki t-skirt małżonkowi prasuję.
Zona też mi wszystkie prosowała ale powiedziałem, że
wystarczą tylko te "wyjściowe" i jest OK
Darek

OT zmiana nicka...
Jak daleko siega...-prosba o namiary
"Na szlaku"
Jeszcze na temat swiadomego wyboru gluchoty u dziecka
Pedofilia w Stanach