Re: Hołd.

Date: Mon, 21 Aug 2000 16:39:56 +0200
From: DrYazzgod <d...@i...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Hołd.

Piotr Kujawa wrote:

> To proste. W przypadku "Kurska" wydawalo sie ze jest jeszcze nadzieja.
> Zawiedziona nadzieja bardziej boli niz tragedia ktora zdarza sie
> szybko i nagle. Takie jest moje zdanie

Szokuje jak malo warte jest zycie ludzi dla...
Dlatego mnie Kursk tak porusza. Po pierwsze informacje o dacie
zatoniecia okretu sfalszowano. Wypadek byl w sobote, twierdzono,
ze w niedziele. Dzieki temu byl jeden dzien w zapasie i wiadomo bylo,
ze jak opinia publiczna na swiecie i eksperci zaczna alarmowac,
ze marynarzom za chwile skonczy sie powietrze, to w rzeczywistosci
beda oni martwi od mniej/wiecej 24 godzin. I tak tez zrobiono.
Gdy w srode umilklo SOS wystukiwane przez marynarzy w poszycie statku,
mozna bylo przypuszczac, ze nie ma juz komu stukac, bo wszyscy nie zyja.
Wtedy decydenci rosyjscy juz zupelnie spokojnie i bez leku przyjeli
pomoc z zachodu, bo wiedzieli, ze nic juz nie ma w tym niebezpiecznego,
bo przeciez wszystkie usta juz sa zamkniete, na zawsze...
Szokuje jak malo warte jest zycie ludzi dla...
...socjotechnikow z radzieckim rodowodem...

--
Dariusz Laskowski
GG#10616 Odnosze wrazenie, ze w Twoich