Homodyktat w ofensywie.

341. Data: 2012-04-25 08:20:34

Temat: Re: Homodyktat w ofensywie.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:jn8bpu$e26$6@news.icm.edu.pl...

> Ja nie trzymam nikogo w kaefie i raczej zwykle mówię wprost do osoby, więc
> nie do mnie ta gadka.

To czemu tak ostro?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

342. Data: 2012-04-25 08:21:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> To zobacz, ile razy i jak ja o Tobie pisałem- i to często mając
> nadzieję, że zobaczysz, jak to niefajnie. I tak jest to (w mojej
> ocenie) około 5% ilości Twojego pisania o mnie- albo mniej. Policzymy
> ostatnie 30 dni (na przykład)?

Procentowo do ilości słów czy ilości postów?

qr.a

343. Data: 2012-04-25 08:23:29

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> To była gęś. A ja aż taka gęś nie jestem.

Wiesz- to były kury. Gęsi zawsze stanowiły nieznaczny tylko procent
hodowlanego drobiu. Jednak w ostatnich czasach lobby gęsie wywierało silne
naciski na różnych wydawców książek, że ci zmienili wersję
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

344. Data: 2012-04-25 08:25:55

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 10:07, Chiron pisze:
> [...]
> nadzieję, że zobaczysz, jak to niefajnie. I tak jest to (w mojej ocenie)
> około 5% ilości Twojego pisania o mnie- albo mniej. Policzymy ostatnie
Teraz to racjonalizujesz swoje własne 'niefajne' zachowania.
I dlatego właśnie lubię Cię nazywać hipokrytą.

Tworzysz tezę "TO JEST NIEFAJNE", krytykujesz innych, że ROBIĄ TO
NIEFAJNE, a jak sam ROBISZ NIEFAJNE to racjonalizujesz, że robisz
to edukacyjnie.
Pomieszanie z poplątaniem.

A błąd jest już w tezie. Masz prawo powiedzieć, że nie czujesz
się fajnie, jak Cię obgadują. I na tym właściwie koniec :)
Imo jednak to nie jest prawda - Ty całkiem dobrze się z tym
czujesz, ale bardziej interesuje Cię tutaj przyjęcie postawy
moralizatora, który gdzieś tam słyszał/doświadczył, że to może
być niefajne.

345. Data: 2012-04-25 08:41:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 10:21, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Procentowo do ilości słów czy ilości postów?

Proponuję też zbadać procentową zawartość żółci.

Ewa

346. Data: 2012-04-25 08:45:16

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Procentowo do ilości słów czy ilości postów?

I tak, i tak:-)

Masz rację- różnica w dziadostwie (by Vilar):-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

347. Data: 2012-04-25 08:45:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 10:19, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie jestem nożem- tak działa Twoim zdaniem nóż?

Postanowiłam użyć męskiego odpowiednika żylety.

> Ja nie staję też po niczyjej stronie- wyrażam tylko przekonanie, że o
> wiele fajniej jest z kimś bezpośrednio załatwić swoje pretensje- niż
> działać w ten sposób.

Nie do mnie ta uwaga. Ja nie mam w kaefie nikogo, kogo obgaduję.

> Ponieważ od rana zjechałmnie szef- proszę już dziś na mnie nie
> krzyczeć:-)

Przypuszczam, że sobie zasłużyłeś.

Ewa

348. Data: 2012-04-25 08:46:10

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czujesz, ale bardziej interesuje Cię tutaj przyjęcie postawy
> moralizatora, który gdzieś tam słyszał/doświadczył, że to może
Chyba dziś się nie dogadamy. Jakoś tak nie trafiamy na siebie
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

349. Data: 2012-04-25 08:47:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 10:20, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To czemu tak ostro?
> :-)

Co i gdzie ostro?

Ewa

350. Data: 2012-04-25 08:51:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hodowlanego drobiu. Jednak w ostatnich czasach lobby gęsie wywierało
> silne naciski na różnych wydawców książek, że ci zmienili wersję

Foie gras im się pewnikiem zachciało.
Ale wracając do tematu, to i tak jestem albo Qrczak albo qr.a. Żadne nikogo
przed niczym nigdy nie ostrzegało. Więc Kapitolu mi nie wypominaj.

qr.a

W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści