Homodyktat w ofensywie.

391. Data: 2012-04-26 07:03:14

Temat: Re: Homodyktat w ofensywie.
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 21:30, Chiron pisze:
> Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> Czytaliście historię Jesse Jamesa.
> Jak żył, jak umarł.
> Podobało się wam,
> zapytajcie o więcej.
> Tak więc posłuchajcie historii Bonnie i Clyde.
> A więc tak,
> Clyde ma przyjaciółkę.
> Jest ładna a jej imię to Bonnie.
> W dwójkę tworzą gang Barrow.
>
> =================
> Ano widzisz sam- aby być jak Clyde- trzeba mieć jaja. Sam rozumiesz-
> odpadasz w przedbiegach

Kolejny przykład prowadzenia 'miłej pogawędki' ?

392. Data: 2012-04-26 07:04:07

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 21:24, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Jak chcesz. Można by się spotkać i napić- o przytulaniu zapomnij,
> Złapiesz mnie tam, gdzie nie powinieneś- dam w pysk

To ja będę płakał, jak dziewczynka. Nie będzie Ci żal ?

393. Data: 2012-04-26 07:08:29

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 08:23, medea pisze:

> Coś Ty! Kiedy tylko była mowa o zalewajce, krew ją od razu zalewała.
A kiedy była mowa o czerninie, zalewał ją żur.

394. Data: 2012-04-26 07:10:00

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 08:21, medea pisze:
> O, to już wiem, dlaczego nie chciało mi się zazwyczaj słuchać opowieści
> facetów z wojska. Pewnie mam kompleks sierżanta.
>
> No i też pięknie zdiagnozowałaś swoje agresywne reakcje na opowieści
> innych o podróżach np. o tym, co się jada w innych krajach, albo na to,
> jak tylko kobieta napisze coś o pracy.
No nie przesadzaj, zobacz, ile Iksi ma tu na grupie znajomych, którzy
jej nie opuszczają.

395. Data: 2012-04-26 07:21:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi o wykorzystanie, tylko o to, że skoro piszesz
> jakieś ogólniki, to powinieneś mieć solidne odniesienia.
> Skoro jestem destrukcyjny, to powinno to być widoczne
> w jakichś relacjach międzyludzkich, a Ty powinieneś
> być w stanie je wskazać. Z jakiegoś powodu nie chcesz
> wskazać jako przykładu własnej relacji ze mną, co byłoby
> rozwiązaniem najbardziej naturalnym i wiarygodnym.
A gdybym wskazał- to zauważysz? No sam widzisz...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

396. Data: 2012-04-26 07:22:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> Kolejny przykład prowadzenia 'miłej pogawędki' ?

Nie- to jedyny przykład podszczypnięcia globa. Już go mam w KF- straciłem
nadzieję na pogadanie z nim.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

397. Data: 2012-04-26 07:23:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To ja będę płakał, jak dziewczynka. Nie będzie Ci żal ?
Redart- czy Ty aby nie masz problemów z identyfikacją płciową?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

398. Data: 2012-04-26 07:49:11

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 09:21, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> A gdybym wskazał- to zauważysz? No sam widzisz...

Ale co Ty mi 'gdyby'. Wskazuj - i finito !

399. Data: 2012-04-26 07:50:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> No nie przesadzaj, zobacz, ile Iksi ma tu na grupie znajomych, którzy
> jej nie opuszczają.

Zawsze uważałam umiejętność znalezienia wspólnego do rozmowy tematu za walor
nie u każdego występujący.
Acz bardzo w życiu przydatny.
To tak btw zalewajek.

qr.a

400. Data: 2012-04-26 07:50:45

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-26 09:22, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Nie- to jedyny przykład podszczypnięcia globa. Już go mam w KF-
> straciłem nadzieję na pogadanie z nim.

Jedyny ?
Ślepy, czy lustro brudne ?
Ale przynajmniej znów nie przepraszasz ...

W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści