Homos

11. Data: 2007-09-26 19:38:52

Temat: Re: Homos
Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Marcin E. Hamerla <X...@x...xonet.xpl.removex> wrote:

> W Marhabie przy GUSie i chyba rowniez w La Cedre.

Ale wiesz co znaczy "homos" w najpopularniejszym znaczeniu? A co do pasty to ja
słyszałem o hummus.

--
+ ' .-. .
, * ) )

12. Data: 2007-09-26 19:40:00

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisal(a):

>Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości

>Pewnie dla bogatych i pięknych ;-)

Szczuplych. O pieknych nie bylo mowy ;--).

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

13. Data: 2007-09-26 19:54:12

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski napisal(a):

>Ale wiesz co znaczy "homos" w najpopularniejszym znaczeniu?

Moge sie domyslic co masz na mysli, chociaz z tym znaczeniem sie nie
spotkalem. Z kolei humus to typ gleby ;--)

>A co do pasty to ja słyszałem o hummus.

Tak jak mowie, znam kilka wersji nazwy.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

14. Data: 2007-09-26 22:23:04

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> [...]
^^^^^^^^^^^^^^^

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

15. Data: 2007-09-27 05:33:42

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Jastrzębski napisal(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^^
> ^^^^^^^^^^^^^^^

Aaaa, hommus i hummus.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

16. Data: 2007-09-28 10:06:53

Od: Romer <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey,

Czy homos czy hummus to raczej mało ważne - wszyscy wiemy o co chodzi.

Przygotowuję hummus jakoś tak co pół roku na szkoleniu kulianrnym.
Używamy ręcznego blandera o dużej mocy więc wychodzi dość gładki.

Proponuję zaopatrzyć sie w takie urządząko, zresztą bardzo przydatne
do innych prac. Wystarczy wersja domowa.

Dodam tylko że ten w puszkach produkowany jest przemysłowo - a oni to
dopiero mają miksery
zwane homogenizatormi co ze wszystkiego robią gładką masę.

pozdrawiam,

17. Data: 2007-09-28 16:00:05

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Romer wrote:
> [...]
> dopiero mają miksery
> zwane homogenizatormi co ze wszystkiego robią gładką masę.

W sieci wyczytalam, ze naprawde gladki hummus robi sie ze sproszkowanej
cieciorki. W USA nazywa sie to garbanzo flour, moze mozesz dostac u siebie.
MB

18. Data: 2007-09-28 16:15:56

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisal(a):

>W sieci wyczytalam, ze naprawde gladki hummus robi sie ze sproszkowanej
>cieciorki. W USA nazywa sie to garbanzo flour, moze mozesz dostac u siebie.

U nas tego nie widzialem. U Araba na Wspolnej sa puszki z gotowym
homosem i chyba zaczne to kupowac, bo jednak te grudki troche mnie
denerwuja.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

19. Data: 2007-09-28 16:16:43

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Romer napisal(a):

> [...]
>
>Proponuję zaopatrzyć sie w takie urządząko, zresztą bardzo przydatne
>do innych prac. Wystarczy wersja domowa.

Ja to robie w robocie Siemensa. To chyba jeden pies ten blender i
robot, nie?

20. Data: 2007-10-01 09:50:18

Od: Romer <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja to robie w robocie Siemensa. To chyba jeden pies ten blender i
> robot, nie?

Pisząc blender mam na myśli takie urządzenie
http://www.mfe.pl/PHP/IMAGE/10888.jpg
które znacznie drobniej rozciera cząstki niż robot np.
http://www.topmarket.pl/thumbs/SIEMENS%20MK%2052800.
jpg

Wynika to z mocy z jaką pracuje dane urządzenie oraz to ze używasz
wysokiego smukłego pojemnika przez co masa jest rozcierana w sposób
ciągły ani 'chowa' się gdzieś po bokach szerokiego pojemnika.

Romer

Czas na cos slodkiego - placek ze sliwkami
Tradycyjny, polski bialy ser
czy można robić zaczyn
Co na kolacje
DRUGIE SNIADANIE