Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko) Re: Homoseksualizm w KoÄšâ EURO şciele Katolickim. (Tylko dla myÄšâ EURO şlĂ"â EURO Ścych, spienieni proszeni na sÄšâ EURO šoneczko)

Re: Homoseksualizm w KoÄšâ EURO şciele Katolickim. (Tylko dla myÄšâ EURO şlĂ"â EURO Ścych, spienieni proszeni na sÄšâ EURO šoneczko)

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homoseksualizm w KoÄšâ EURO şciele Katolickim. (Tylko dla myÄšâ
EURO şlĂ"â EURO Ścych, spienieni proszeni na sÄšâ EURO šoneczko)
Date: Thu, 25 Mar 2010 19:08:30 -0700 (PDT)
<hogmuo$2eu$1@news.onet.pl>
<a...@t...googlegroups.com>
<hogt8m$gi7$1@news.onet.pl>
<1...@z...googlegroups.com>
<hogva5$jed$1@news.onet.pl>
<a...@g...googlegroups.com>
<hoh1mb$jed$4@news.onet.pl>

Jakub A. Krzewicki napisał(a):
> piątek, 26 marca 2010 01:50. carbon entity 'glob'
> <r...@g...com>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Mówiłem, że pora zamknąć rozmowę? Rozważania nad Adolfem Schicklgruberem
> mogą pojawiać się jako osobny wątek, ale kiedy stanowią dygresję od
> podstawowego tematu jako argument (mniejsza z tym, czy retoryczny), to w
> Usenecie zdaje się obowiązywać prawo Godwina.
>
> PS. Tak poza tym jest druga w nocy, wyśpij się giobek, będziesz miał czas na
> przeredagowanie swojej wypowiedzi bardziej klarowny sposób. Bo mam
> [...]

Widzisz, podałeś że lepiej być na górze niż na dole, więc ja ci piszę,
że to jest względne, bo góra wypiera pewne elementy, a pełniej żyć
wtenczas będziesz poniżej, ale tu zawsze włączy się dialektyka, bo ty
będąc poniżej jesteś powyżej tych co uważają się za lepszych ,a są
swoją elitą, grupą ,uwięzieni są w niepełnym bycie. Ale to jest
dynamiczne, życiowe, zmianne, a nie stałe, obracasz się. Bo np;
pozostając w dole i utożsamiając się z dołem, niestety też wykluczysz
wiele elementów ze swojego życia. Nie wiem jak ty, ale ja lubię tak
się obracać miedzy perspektywami, zawsze wyłamując sobie ogląd poza
grupę.