Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)

51. Data: 2010-03-26 16:11:24

Temat: Re: Homoseksualizm w Kościele Katolickim. (Tylko dla myślących, spienieni proszeni na słoneczko)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 26 marca 2010 09:01. carbon entity 'zażółcony' <z...@m...on.pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Nie widzę problemu w tym, by uznać, że jakiś wysoko zrealizowany
> praktykujący wybierze sobie ciało biseksualne lub ciało
> tzw. 'cioty' - bo uzna, że jest to dla niego forma optymalna z punktu
> widzenia integracji pierwiaska męskiego i żeńskiego. Należy
> pamiętać, że 'głęboka integracja' powinna być rozumiana
> na poziomie wewnętrznym, psycho-mentalnym.

No wiesz, Grotowski... ale jedna jaskółka nie czyni wiosny...

52. Data: 2010-03-26 17:25:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 26 Mar 2010 13:09:31 +0000 (UTC), Iwon(K)a napisał(a):

> [...]
ejem

> dokladnie o tym pisze, Nie wygladasz.....
>

> i.

Spadaj, dziumdzio :-)
--

Ikselka.

53. Data: 2010-03-27 10:53:48

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:hoimbc$juq$1@news.onet.pl...
> piątek, 26 marca 2010 09:01. carbon entity 'zażółcony' <z...@m...on.pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> No wiesz, Grotowski... ale jedna jaskółka nie czyni wiosny...

Grotowski ?
Panie, ja z dziada nazwisko tatarskie noszę ;)

54. Data: 2010-03-27 11:53:01

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> No wiesz, Grotowski... ale jedna jaskółka nie czyni wiosny...

I- zgadzając się z tym, co pisze Redart- jednocześnie zauważam (ponownie)
brak podziału na Dobro i zło w buddyzmie...

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

55. Data: 2010-03-27 11:56:12

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 27 marca 2010 11:53. carbon entity 'zażółcony' <R...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Grotowski ?
> Panie, ja z dziada nazwisko tatarskie noszę ;)

Mówiłem o t y m Grotowskim jako o przykładzie, w mianowniku...

56. Data: 2010-03-27 11:58:41

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
> wiadomości news:hoimbc$juq$1@news.onet.pl...

> I- zgadzając się z tym, co pisze Redart- jednocześnie zauważam (ponownie)
> brak podziału na Dobro i zło w buddyzmie...

A nie masz takiego wrażenia, Chironie, że jak ktoś "żyje w Prawdzie"
to nie potrzebuje w tej kwestii żadnego podręcznika ?
A jak nie - to żaden podrecznik mu życia i prawdy nie zastąpi.

57. Data: 2010-03-27 12:04:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 27 marca 2010 12:53. carbon entity 'Chiron' <e...@o...eu>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> I- zgadzając się z tym, co pisze Redart- jednocześnie zauważam (ponownie)
> brak podziału na Dobro i zło w buddyzmie...

Bo Dobro-dobro i Zuoooo oznaczają jakieś zewnętrzne koncepcje.
Buddyzm nie wartościuje, bo istnieje w nim ugruntowane przekonanie o
przyczynie, warunkach i skutku, czyli we wszystko, co robimy jest
automatycznie włożona jakaś wewnętrzna odpowiedzialność. żeby się poruszać w
tej przestrzeni musimy oczywiście mieć wskazówki, jakie działania powodują w
następstwie takie bądź inne doświadczenia.

58. Data: 2010-03-27 20:06:52

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> napisał(a):

> Spadaj, dziumdzio :-)