Humus

11. Data: 2017-05-27 17:33:41

Temat: Re: Humus
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Niech oni tam zęby w glebę i cicho siedzą.

Tylko żeby im się próchnica nie wdała.

--
Jarek

12. Data: 2017-05-28 03:21:37

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-27 o 01:47, Ikselka pisze:

> To chyba ta pani, co to konserwy mięsne pasteryzuje RAZ - i to w temp.
> zaledwie 80 stopni C. Ba, innym niegramotnym toto poleca, jakby sama robiła
> i co gorsza jadła. Przecież gdyby to jadła, to by już raczej nie żyła...
> ona ani jej rodzina.
> CZYLI WSZYSTKO JASNE.
>
> PS. Nie wiem, nad czym te zachwyty - humus to po prostu zmiksowane
> jedzenie.
> Ja na to mówię PAPATUCHA.
> Zęby bardzo przeszkadzają w spożywaniu.

Ja tego świstwa nie jadam.

--
animka

13. Data: 2017-05-28 03:49:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
animka

14. Data: 2017-05-28 08:04:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-05-28 03:21, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Ja tego świstwa nie jadam.

Nie dziwota, wszak to niejadalne.

15. Data: 2017-05-28 09:41:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ja tego świstwa nie jadam.

Nie interesuje mnie to.

16. Data: 2017-05-28 13:01:43

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 09:41, Ikselka pisze:

> Nie interesuje mnie to.

To po jakiego grzyba generujesz swoje odpowiedzi-nieprzydatne zresztą.

--
animka

17. Data: 2017-05-28 13:33:25

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za podpowiedź Pani Animko.)) Napewno spróbuję. Podoba ni się
pomysł dodania suszonych pomidorów.

18. Data: 2017-05-29 00:54:45

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-28 o 13:33, tandoori.curry pisze:

> Dziękuję za podpowiedź Pani Animko.)) Napewno spróbuję. Podoba ni się
> pomysł dodania suszonych pomidorów.

Tylko gdzie kupisz te suszone pomidory :-( Chyba sam będziesz musiał
suszyć je.

--
animka

19. Data: 2017-06-02 10:24:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 07:40 Trefniś <t...@m...com> pisze:

> Jeśli używałeś cieciorki z puszki, to chyba tu jest problem.
>
> Uwielbiam ciecierzycę, ale humusu sam nie robię.
>
> Natomiast mam zaufanie do Agnieszki Maciąg i proponuję zapoznać się z
> jej uwagami:
>
> http://agnieszkamaciag.pl/prawdziwy-humus-sekrety-go
towania-cieciorki/

"Ugotowałem" ciecierzycę według przepisu Maciąg.
Głównie chodziło o zastosowanie sody oczyszczonej do namoczenia i
gotowania.

Niestety, ciecierzyca została zmarnowana.
Rozgotowała się w ciągu kwadransa, utraciła swój smak na rzecz
obrzydliwego posmaku sody.
Na pewno nie popełniłem błędów, porównałem przepis z innymi podobnymi.
Poza tym doświadczenie podpowiedziało mi natychmiast, że łyżka sody to
ewidentny błąd. Ale to i tak nie pomogło.

Być może weganom hummus ma smakować chemicznie i "sodkowo", ale ja uznaję
przepis za całkowicie nieprzydatny.

--
Trefniś

20. Data: 2017-06-02 12:58:11

Od: "tandoori.curry" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłem tak. Czerwona cieciorka rozgotowana na papkę. (Około 15 min).
Odlewam nadmiar wody. Chłodzę. W międzyczasie prażę około połowe wagowo
w stosunku do cieciorki nasion sesamu na złoty kolor. Chłodzę. Mix
cieciorki blenderem. Mix sesamu na papkę młynkiem do kawy. Dodaje soli,
rozgniecione ząbki czosnku sok z cytryny i sól jak nie zapomnę. Wszystko
mieszam. Posypuję na powierzchni tymiankiem albo zaatarem jak jest. Oraz
trochę ostrej papryki.

Dużo chyba zależy od cieciorki. Jak próbowałem z zielonej to było
kiepsko. pozdrawiam wszyskich.

Healthy French Bulldog Puppies for sale Call or text me at 203-842-8267
Czy jeszcze mamy wybór?
Pyszny biały ser - cz. 2
W kwestii sera.
Pyszny biały ser.