Re: I gdzie się to zepsuło?

Data: 2018-11-28 15:02:16
Temat: Re: I gdzie się to zepsuło?
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2018-11-25 o 14:42, XL pisze:

> Powtórzę pytanie w innej formie:
> Czy wybrałbyś prostytutkę na żonę?

Pewne jest tylko to że bez względu na wszystko inne nie wybrałbym dwu
kandydatek - wariatki ani  fanatyczki religijnej.

> Tym, że (o ile sekretarka nie jest jednocześnie prostytutką i striptizerką
> w jednym - co często bywa) nie sprzedaje ciała, tylko kompetencje.

Ale chyba widać że odróżnieniu od prostytutki czy striptizerki jest
współczesną niewolnicą? "Sprzedaje ciało", nie bardzo rozumiem ten
termin. A kompetencje sekretarki są ściśle powiązane z preferencjami szefa.

> Masz żonę-prostytutkę? To by mnie przekonało, że masz NAPRAWDĘ chłodne
> podejście.

Gdybyś się sama zastanowiła nad zagadnieniem to i Twoja odpowiedź nie
byłaby tak jednoznaczna.