I po raz trzeci

591. Data: 2015-11-11 12:22:08

Temat: Re: I po raz trzeci
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 11:52, Kviat pisze:

> No to sobie przechlapałeś u Ikselki...

Na pewno się tym przejął.

Ewa

592. Data: 2015-11-11 12:28:19

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 10:15, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" napisał w

> Błąd Twój między innymi IMO polega na tym, że ferujesz wyroki.

Błąd twój między innymi polega na tym, że myślisz, że to jest błąd. A to
błąd, że tak myślisz.
Błędny może być sam wyrok, a nie czynność ich ferowania. Feruję je
świadomie, nie przyklejają się przez przypadek i żaden krasnoludek nie
podmienia treści wyroku.

> Z tej
> pozycji oczywiście będziesz wyłącznie wyrokował.

Oczywiście.

> Wyklucza to wręcz
> jakąkolwiek dyskusję.

Zgadzam się z tobą w 100%. Z fanatykami nie da się dyskutować. Pozostaje
jedynie wykazywać ich fanatyzm i manipulowanie faktami.
Trzeba się jakoś bronić, nie?

> Jeśli- jak twierdzisz- Małgosia (czy ktoś inny) zmyśla czy robi sobie
> żarty- to po prostu Jej to wykaż.

To jest fizycznie niemożliwe. Jak mam odróżnić czy zmyśla czy robi sobie
żarty?
Emotikona nie ma, wyrazu twarzy też nie widzę... Niewykonalne. Musi się
przyznać sama.

> No przecież coś wręcz musimy przyjąć,
> rozmawiając ze sobą. Milcząco przyjmujemy, że jest to logika. Ja nie
> zauważyłem w Twoich postach logicznych wywodów.

Dziwne, bo ja ich nie zauważyłem ani w postach fanatyków religijnych,
anie w postach rasistów.
I co teraz?

> Dyskutujesz na grupie "psychologia". Przecież tego typu wytłumaczenie
> (projekcją) jest (powinno być raczej) oczywistością tutaj.

Dyskutujesz na grupie "psychologia". Tego typu wytłumaczenie jest
(powinno być raczej) zbyt łatwe. Zbyt pospolite, proste. Prostackie
wręcz. I mało psychologiczne.

> Czemuś dla
> Ciebie nie jest.

Temuś, bo dla ciebie jest.

> Współczuję z wieloma ludźmi. Akurat tego uczucia wobec fanatyków nie ma
> we mnie.

Wiem. Jedni fanatycy nie współczują innym fanatykom, robią się grupą
dominującą i wykańczają konkurencję. Potem role się odwracają i tak to
się kręci od dłuższego czasu. No jak tu żyć panie, jak żyć?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

593. Data: 2015-11-11 12:28:31

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> No to sobie przechlapałeś u Ikselki...
>
> "Alfred Tarski urodził się 14 stycznia 1901 r. jako Alfred Tajtelbaum w
> Warszawie. Był starszym synem z dwojga dzieci Róży i Ignacego
> Tajtelbaumów. Jego ojciec pochodził z rodziny zamożnych warszawskich Żydów
> i zajmował się przemysłem drzewnym, zaś matka z rodziny znanych żydowskich
> przemysłowców z Łodzi, Prussaków. Tajtelbaumowie zachowywali tradycje
> żydowskie, w związku z czym w domu obchodzone były tradycyjne święta, a
> dzieci uczyły się hebrajskiego oraz Tory."
>
> Co za odwaga i manifestacja samodzielnego myślenia! Powoływać się na kogoś
> [...]

Patrz, jak tworzysz mylne wyobrażenia. Niby to dlaczego powołanie się na
tego matematyka miałoby sprawić podpadnięcie u XL? Kompletnia brednia. Nie
ma nic wspólnego z rzeczywistością. Ty to tworzysz, następnie idziesz za
tym. Podobny jesteś w tym do ghosta. Jego intencje są jasne. On działa tak,
żeby (w swoim przekonaniu)- zaszkodzić XLi. A Ty? Czym się kierujesz?

--

również zdrówka życzę. Wybacz, że nie życze powrotu do zdrowia- po prostu
nie wiem, czy kiedyś byłes zdrowszy niż obecnie.

Chiron

594. Data: 2015-11-11 12:34:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 12:28, Chiron pisze:

> A Ty? Czym
> się kierujesz?

Dobrem Ojczyzny.

O tempora, o mores! Pytasz jakbyś dopiero przed chwilą odkrył grupy
dyskusyjne...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

595. Data: 2015-11-11 12:43:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ani też nie przemówiła obcymi językami.

Węgierskiego nie znała? Nieładnie...

596. Data: 2015-11-11 12:46:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-11 12:28, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

Krzyż-yk postawić.

597. Data: 2015-11-11 13:27:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

Wykvicie psełdointelektółalny, widzę, ze trzeba ci to wprost powiedzieć - do
klopa poleciałeś parę dni temu.

>Na pewno się tym przejął.

Brrrr

*sorry za przez ramię komunikację

598. Data: 2015-11-11 13:39:32

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-11 o 13:27, Ghost pisze:

> Wykvicie psełdointelektółalny, widzę, ze trzeba ci to wprost powiedzieć
> - do klopa poleciałeś parę dni temu.

Masz nieszczelnego klopa. Nie zazdroszczę. Fachowca zawołaj.
A lodówka w porządku?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

599. Data: 2015-11-11 13:40:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zgadzam się z tobą w 100%. Z fanatykami nie da się dyskutować. Pozostaje
> jedynie wykazywać ich fanatyzm i manipulowanie faktami.
No, no. Czuję się zaskoczony taką...samokrytyką? OK- skoro już widzisz, że
jesteś fanatykiem- to_z_tej_pozycji- może Ci się coś w życiu uda zmienić w
sobie. To coś, jak na zebraniu AA- wychodzi człowiek i mówi: "mam na imię
Piotr i jestem alkoholikiem". Super. To ogromny krok we właściwa stronę. No
to: masz na imię Piotr i jesteś fanatykiem. Co dalej?

> [...]
> przyznać sama.

> Dziwne, bo ja ich nie zauważyłem ani w postach fanatyków religijnych, anie
Twój wywód jest typu: "u nas nie ma ludożerców. Ostatniego własnie zjadłem".
No ale jak odrzucić logikę- to różne rzeczy się okazują.

> [...]
> dominującą i wykańczają konkurencję. Potem role się odwracają i tak to się
> kręci od dłuższego czasu. No jak tu żyć panie, jak żyć?
Ty już się przyłączyłes do jednych fanatyków. Tak żyjesz. No ale- jak
rozumiem- chcesz zmienić swój sposób życia? Wiesz, nie proponuję Ci zmiany
fanatyzmu na inny fanatyzm. To jakbyś alkoholizm zmieniał na narkomanię.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Skąd wiesz (pytam ponownie)- że moje zdrowie było lepsze, niż obecnie?

--

Chiron

600. Data: 2015-11-11 13:41:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Wykvicie psełdointelektółalny, widzę, ze trzeba ci to wprost powiedzieć -
> do klopa poleciałeś parę dni temu.

Coś między tobą i Ewą się popsuło, moja droga księżniczko?

--

Chiron

Czy to naprawdę XXI wiek?
Czy to nie jest głupie?
do Ghosta
Re: Obyś miał wysoki cholesterol :-)
"Na koniec powiedzieli, że to dopiero POCZĄTEK."