I słusznie.

101. Data: 2009-03-31 12:07:43

Temat: Re: I słusznie.
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Aicha <b...@t...ja>
> gqsv17$8t1$...@n...onet.pl

> Dlaczego więc nie napisałaś "ewentualnego pimpirimpim", skoro emotki i
> tak unieważniają dobór słów je poprzedzających?

bo zupełnie inaczej wygląda:

"ty kretynie :)"
od
"ty pimpirimpim :)"

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

102. Data: 2009-03-31 12:08:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:54:54 +0200, jadrys napisał(a):

> Akurat wódę to bym mu wybaczył , ale zdradę ideałów - nigdy..

Miał coś takiego? - żartujesz...

103. Data: 2009-03-31 12:08:26

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wam, chamom? - wy zawsze wolni byliście...

Nam, nie chamom..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

104. Data: 2009-03-31 12:09:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 04:55:49 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Przykro mi.
>
> KONIEC KARMIENIA.

I teraz masz problem, co zrobić ze swoją... karmą.

105. Data: 2009-03-31 12:09:49

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Przykro mi.
>
> KONIEC KARMIENIA.

no to bywa przykre, jak człowiek "musi" zrezygnować, a chciał jak
najlepiej :)

106. Data: 2009-03-31 12:13:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:02:44 +0200, Saulo napisał(a):

> Aicha <b...@t...ja>
> gqsvt0$bu3$...@n...onet.pl

> Jeszcze nie wiesz, jak się nazywa?

To tylko kwestia czasu - byle jej komp wytrzymał.

107. Data: 2009-03-31 12:14:46

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Widocznie za mało publiczny byłeś :-D

Gdybym był za mało - dostałbym odszkodowanie.. :-P

108. Data: 2009-03-31 12:15:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 14:09:49 +0200, tren R napisał(a):

> no to bywa przykre, jak człowiek "musi" zrezygnować, a chciał jak
> najlepiej :)

...karmić :-D

109. Data: 2009-03-31 12:16:12

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 14:09, tren R <t...@p...pl> wrote:
> no to bywa przykre, jak człowiek "musi" zrezygnować, a chciał jak
> najlepiej :)

Etam musi. Ide sie opalac.
Nago.

110. Data: 2009-03-31 12:17:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Etam musi. Ide sie opalac.
> Nago.

dlatego wzięłem w cudzysłów, no, żeby cię nie drażnić specjalnie
uważaj na paparazzich :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz
http://trener.blog.pl/

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....