I wogle atam!

11. Data: 2009-11-26 22:01:39

Temat: Re: I wogle atam!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:49:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Że takie skomplikowane tworzysz menu,

Raczej proste chyba :-)

> a inni do MC'Donalds'a chodzą?
> Czuję się dobita. Wczoraj rosół i sola z surówką i łazanki na dzisiaj.

Łazanki mówisz? Ach, chodzą za mną, takie z kapustą i mięsem, zapiekane na
złoto... Dobra, wpisuję w terminarz najbliższy.
U mnie dziś był rosół też, a na drugie polędwiczki wieprzowe w fajny sposób
przyrządzone (na weselu córki były podane i podpytałam o przepis) plus
surówka z marchewki z oliwą, chrzanem i cytryną.

> dzisiaj łazanki zjedli zamiast zupy, jutro na obiad barszcz biały i
> pierogi ruskie.

Jutro pyzy z mięsem i skwarkami z boczku, barszczyk czerwony czysty.

I szarlotttttttkaaaaaa......

:-)

--

Ikselka.

12. Data: 2009-11-26 22:06:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Raczej proste chyba :-)

Klasyczne pyzy? Od groma roboty, wolę kupne.

> [...]
> przyrządzone (na weselu córki były podane i podpytałam o przepis) plus
> surówka z marchewki z oliwą, chrzanem i cytryną.

Ja z marchewki robię na słodko ze śmietaną.

> Jutro pyzy z mięsem i skwarkami z boczku, barszczyk czerwony czysty.
>
> I szarlotttttttkaaaaaa......

Nie potrafię upiec ciasta. Żadnego nawet z torebki.

--

Paulinka

13. Data: 2009-11-26 22:09:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 23:01, XL <i...@g...pl> wrote:

> Jutro pyzy z mięsem i skwarkami z boczku,

W piatek??

14. Data: 2009-11-26 22:13:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:06:08 +0100, Paulinka napisał(a):

> Klasyczne pyzy? Od groma roboty, wolę kupne.

Ej, nie. Robota żadna, jak się ma sokowirówkę, co Ty. 20 minut wszystkiego
i już się gotują. Tylko farsz warto zrobić np poprzedniego dnia. Mięsko z
rosołu wykorzystane przy okazji :-)

> Ja z marchewki robię na słodko ze śmietaną.

Ja robię różnie - najbardziej lubię po prostu pół na pół z kiszoną kapustą,
do tego jabłko i cukier. Śmietany do surówek nie używam, bo mi "zamazuje"
kolory. Uzywam jej tylko do mizerii i sałaty.

> Nie potrafię upiec ciasta. Żadnego nawet z torebki.

Też nie umiem upiec ciasta z torebki - z wyjątkiem piernika dr Oetkera, a
i to wzbogacam go po swojemu, przede wszystkim walę do niego mnóstwo miodu
i bakalii, wychodzi taki piernikowy, ciężki, wilgotny od miodu i bakalii
keks.

--

Ikselka.

15. Data: 2009-11-26 22:15:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 14:09:20 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> W piatek??

A co?
Nie wiesz, że post nie musi polegac na odmawianiu sobie akurat mięsa?
Polega na odmawianiu sobie różnych ulubionych rzeczy i rozrywek,
niekoniecznie żarcia.
--

Ikselka.

16. Data: 2009-11-26 22:19:08

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ej, nie. Robota żadna, jak się ma sokowirówkę, co Ty. 20 minut wszystkiego
> i już się gotują. Tylko farsz warto zrobić np poprzedniego dnia. Mięsko z
> rosołu wykorzystane przy okazji :-)

Ja tak robię kluchy z mięsem (ciasto kopytkowe). Za dużo ziemniaków z
poprzedniego dnia plus mięcho z rosołu i jest gotowe danie.

> Ja robię różnie - najbardziej lubię po prostu pół na pół z kiszoną kapustą,
> do tego jabłko i cukier. Śmietany do surówek nie używam, bo mi "zamazuje"
> kolory. Uzywam jej tylko do mizerii i sałaty.

Z kiszoną też. Moja mam miała złotą zasadę. Na talerzu jest główne danie
a oprócz tego minimum 2,3 surówki. Ja stosuję z powodzeniem.

> [...]
> i bakalii, wychodzi taki piernikowy, ciężki, wilgotny od miodu i bakalii

Mój imieninowy sernik na zimno z torebki czyściłam długo w lodówce.

--

Paulinka

17. Data: 2009-11-26 22:20:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A co?
> Nie wiesz, że post nie musi polegac na odmawianiu sobie akurat mięsa?
> Polega na odmawianiu sobie różnych ulubionych rzeczy i rozrywek,
> niekoniecznie żarcia.

Czyli, że się w piątek nie kochacie :>

--

Paulinka

18. Data: 2009-11-26 22:20:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 23:15, XL <i...@g...pl> wrote:
> A co?
> Nie wiesz, że post nie musi polegac na odmawianiu sobie akurat mięsa?
> Polega na odmawianiu sobie różnych ulubionych rzeczy i rozrywek,
> niekoniecznie żarcia.

Nie stac Cie i dorabiasz ideologie,
powiedzieliby pregierzanie.

No ale, smacznego.

http://mateusz.pl/pow/020213.htm

19. Data: 2009-11-26 22:27:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:19:08 +0100, Paulinka napisał(a):

> From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
> Newsgroups: pl.sci.psychologia
> Subject: Re: I wogle atam!
> Date: Thu, 26 Nov 2009 23:19:08 +0100

> Ja tak robię kluchy z mięsem (ciasto kopytkowe). Za dużo ziemniaków z
> poprzedniego dnia plus mięcho z rosołu i jest gotowe danie.

Też bywa. Ale raczej same kopytka, do pieczeni.

> Z kiszoną też. Moja mam miała złotą zasadę. Na talerzu jest główne danie
> a oprócz tego minimum 2,3 surówki. Ja stosuję z powodzeniem.

U mnie 1 surówka i dwie "niesurówki", może to być jedna marynata oraz jedna
jarzynka na ciepło lub po prostu marynaty - MŚK je lubi, np gruszki w
occie, śliwki w occie i takie tam :-)

> Mój imieninowy sernik na zimno z torebki czyściłam długo w lodówce.

Na następne imieniny zrób tiramisu. Też bez pieczenia, a jaki efekt!
Podeślę Ci przepis albo sama znajdź.

--

Ikselka.

20. Data: 2009-11-26 22:28:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 23:20:01 +0100, Paulinka napisał(a):

> Czyli, że się w piątek nie kochacie :>

A mało to innych rzeczy do odmówienia sobie?
;-P
--

Ikselka.

o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]
teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika przedstawia - donos na mm
Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa