I wogle atam!

51. Data: 2009-11-27 18:59:00

Temat: Re: I wogle atam!
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Lis, 19:55, XL <i...@g...pl> wrote:

> MŚK pości w każdy piątek, z własnej i nieprzymuszonej woli. Trudno
> zrozumieć?
> --
>
> Ikselka.- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Ale w sumie po co, skoro juz posty odwołane? :-/
___
Iza

52. Data: 2009-11-27 19:00:58

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Nie, nie odwołane.
> --
>
> Ikselka.-

Jak to nie jak tak, w święta czy coś tam.
___
Iza

53. Data: 2009-11-27 19:03:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Gdybyś był księdzem, odpowiedziałabym Ci, że nic nie wiesz o moich
> motywacjach, a gdybyś był lekarzem, powiedziałabym Ci, że nie moim :-)

a to usenet jest :)

> A Ty - o co MOŻNA pytać, a o co NIE.

jakbym byl twoim ksiedzem to moze bym sie zastanowil czy moge zapytac :]

--
bla

54. Data: 2009-11-27 19:05:20

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gazebo napisał:

> jakbym byl twoim ksiedzem to moze bym sie zastanowil czy moge zapytac :]

PS lekarzem (twoim) nie chce byc

--
bla

55. Data: 2009-11-27 19:06:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 20:03:27 +0100, gazebo napisał(a):

> a to usenet jest :)

Więc w usenecie mówię Ci "nie Twoja sprawa". Ale tylko dziś tak uprzejmie,
bo poszczę, normalnie mówię inaczej.

> jakbym byl twoim ksiedzem to moze bym sie zastanowil czy moge zapytac :]

Generalnie mogę Ci odpowiedziec słowami innej osoby:
"Wg ewangelii św. Mateusza, Jezus mówił, że obłudnie jest pokazywać
ludziom, że się pości, więc namaść sobie głowę i umyj twarz, żeby nie
ludziom pokazać, że pościsz, ale Ojcu twemu, ktory jest w ukryciu.Człowiek
jest tak skonstruowany, ze nie da rady zjeść więcej, niż może, nie wypije
więcej niż może, nie wciągnie więcej powietrza niż może, czyli ma naturalny
ogranicznik w jedzeniu i piciu. Jeśli jest inaczej, to ma zaburzenia
chorobowe apetytu, a chorzy nie muszą pościć. Prawdziwym postem wg mnie to
wstrzymać się od gniewu, odrzucać złe myśli.Wszystkie nasze dobra mamy od
Boga i winniśmy być mu wdzięczni, nawet wtedy, gdy je sami zmarnujemy , lub
zostaniemy ich pozbawieni przez innych.Jedne zyskujemy, inne tracimy.Może
zzyskują ci , co posypują się popiołem w oczach, podobnych im, ale czy to
podoba się Bogu ? wątpię."

--

Ikselka.

56. Data: 2009-11-27 19:07:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 20:05:20 +0100, gazebo napisał(a):

> PS lekarzem (twoim) nie chce byc

Więc idź w pokoju i nie psuj mi postu.
--

Ikselka.

57. Data: 2009-11-27 19:11:17

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Więc idź w pokoju i nie psuj mi postu.

czy ja cie zmuszam do sekszenia? rozmowa to li tylko ci :]
--
bla

58. Data: 2009-11-27 19:11:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 11:00:58 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> Jak to nie jak tak, w święta czy coś tam.
> ___
> Iza

W Wigilię - wtedy nie ma już zakazu potraw mięsnych. Nam akurat to niczego
nie zmienia - nie ma takiej siły, która mogłaby nas zachęcić do jedzenia
mięsa w Wigilię - robię tyle bezmięsnych przysmaków wtedy, ze mięso w tym
dniu w ogóle nie jest żadną atrakcją.
Post piątkowy obowiązuje z wyjątkiem Oktawy Wielkanocnej - jedzenie mięsa w
piątek to grzech ciężki.

--

Ikselka.

59. Data: 2009-11-27 19:13:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 20:11:17 +0100, gazebo napisał(a):

> czy ja cie zmuszam do sekszenia? rozmowa to li tylko ci :]

Zmuszasz mnie do złych myśli. Idź w pokoju. Jutro powiem Ci "żegnaj"innymi
słowami, już nie poszcząc.
--

Ikselka.

60. Data: 2009-11-27 19:14:29

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:

> Więc w usenecie mówię Ci "nie Twoja sprawa". Ale tylko dziś tak uprzejmie,
> bo poszczę, normalnie mówię inaczej.

ja moge - ty mozesz - my mozemy - wolnosc slowa

> [...]
> zzyskują ci , co posypują się popiołem w oczach, podobnych im, ale czy to

watpie to akurat Zydzi w swoich knajpach podawali, natomiast tychze
Zydow stawiano przy wyjsciu z Kosciola (twojego) zeby po mszy mozna bylo
komus przylac w morde z liscia

posc ile chcesz :)))

--
bla

--
bla

o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]
teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika przedstawia - donos na mm
Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa