I znowu dzieci :-)) Re: Było: Depresje są...

1. Data: 2003-07-28 13:45:44

Temat: I znowu dzieci :-)) Re: Było: Depresje są...
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I doczytajcie. Zanim głupotka po schodkach was dopadnie.
Skaleczyłem się w paluszek - deprecha.
Zabito 20 amerykańskich marines - deprecha.
Żona powiedziała "Mało się przytulasz." - deprecha
etc.
Kiedy jest deprecha?

Kiedy nie potrafimy sobie poradzić, z problemem.
Koniec - finito!

W wypadku zginęła córka, syn, a mąż jest inwalidą.
Deprecha.

Większość Waszych 'deprech', to lenistwo!!!

ett

Bywa fajnie, gdy się nic nie robi, a tylko pokrzykuje :-)))

1. Data: 2003-07-28 13:59:03

Temat: Re: I znowu dzieci :-)) Re: Było: Depresje są...
Od: "tren R" <t...@2...antiszpamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

ghulay'la guallaah <news:bg39cv$bm6$1@news.onet.pl> puarrum <eTaTa>
huannalla:

> Większość Waszych 'deprech', to lenistwo!!!

lub brak prawdziwych deprech?

--
W dobie Intenetu więzi rodzinne ulegają osłabieniu bo nie wszyscy członkowie rodziny
mają swoje konta mailowe.

trener.blog.pl

1. Data: 2003-07-28 14:02:59

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Większość Waszych 'deprech', to lenistwo!!!

Był taki film "lepiej być nie może" ... padło tam fajne zdanie - "Hańbisz
depresję"

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-07-28 14:07:02

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I doczytajcie. Zanim głupotka po schodkach was dopadnie.
>Skaleczyłem się w paluszek - deprecha.
<...>
>Większość Waszych 'deprech', to lenistwo!!!

Rozumiem ze to odkrycie pozwolilo Ci sie wyzwolic. Moje gratulacje.
Jednak to w jaki sposb poradziles sobie ze soba nie jest uniwersalnym
antidotum dla wszytkich.
A tak na powaznie.. naprawde uwazasz ze wszystkich mozna traktowac jednakowo
tylko dlatego ze przelepiono im te sama etykiete?
Wstydz sie

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-28 16:27:00

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jednakowo
> tylko dlatego ze przelepiono im te sama etykiete?

:-)))
Marseeeelll
Oczywizda, że nie.

Ale pozwól podtrzymam:

Może nie powinienem używać 'większość'?
Może powinno być WSZYSTKIE?!

Daj jakiś przykład_granat, rozbroimy, albo wybuchniemy. :-))
Ryzyk, fizyk?

ett

1. Data: 2003-07-28 17:24:21

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Daj jakiś przykład_granat, rozbroimy, albo wybuchniemy. :-))
>Ryzyk, fizyk?

Zrób jeszcze ze dwa fikolki, bedzie fajnie.
pozostan zadowolony,
z siebie

1. Data: 2003-07-28 19:39:23

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg39cv$bm6$1@news.onet.pl...
> [...]
>
> Kiedy nie potrafimy sobie poradzić, z problemem.
> Koniec - finito!
>
> W wypadku zginęła córka, syn, a mąż jest inwalidą.

masło maślane - wszystkie powyzsze przyklady dotyczą
depresji psychogennych ( a wiekszosc w reakcji załoby)
autor nie wspomniał o np. endogennej, somatycznej, -
dystymii, cyklor... itd.....
nie podał również statystyk, na podstawie jakich wynalazł
takie badania

> Większość Waszych 'deprech', to lenistwo!!!
>
> ett

ciekawe - bo depresja rónie często występuje z
przepracowania. Myslalem ze Kępinski juz zamknął 18 wiek, a
media zrobiły swoje.

> Bywa fajnie, gdy się nic nie robi, a tylko pokrzykuje
:-)))

fajnie, bo depresja to aukurat brak napędu

1. Data: 2003-07-28 19:51:29

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób jeszcze ze dwa fikolki, bedzie fajnie.
> pozostan zadowolony,
> z siebie

No to wal. Jak w worek treningowy!
Zrób to dla mnie, chociażby...
Po co mi to 'cieszenie', jeśli jest błędem?
Co ja dziewica jestem?
:-)
Powaga. Przypierdol z grubej rury.

ett

Nie mów, że się boisz. :-)
Spróbuj mnie okaleczyć, słowem.
Powaga.
Zrób to, dla nas obu!

ett

1. Data: 2003-07-28 20:02:07

Od: "bunia76" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Większość Waszych 'deprech', to lenistwo!!!

Zatem nie życzę Ci takiego lenistwa i proszę, jeżeli nie wiesz o czym
mówisz, to może lepiej nie mów wcale?
Dużo zdrowia i pracy, aby nie dosięgło Cię "lenistwo"!
Aneta

1. Data: 2003-07-28 20:28:57

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bunia76"

> Zatem nie życzę Ci takiego lenistwa i proszę, jeżeli nie wiesz o czym
> mówisz, to może lepiej nie mów wcale?
> Dużo zdrowia i pracy, aby nie dosięgło Cię "lenistwo"!

Dlaczego myślisz, że mnie to nie spotkało?
Dlaczego miałbym pisać o czymś, czego nie rozumiem?
Dlaczego uważasz, że Twoja depre...lenistwo jest lepsze?
Po co miałbym pisać, coś, na Twoją zgubę?

Pokażesz mi takiego, co deprechy nie miał, powyżej ... np. 15 lat

ett

Najlepszy wątek re:
re:terapia b.- Rzucanie palenia.
'bogata przeszlosc'