lęk

1. Data: 2003-07-28 08:52:37

Temat: lęk
Od: "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Mam prośbę/pytanie, gdzie można znaleźć coś do poczytania o metodach
powstawania/uświadamiania/pozbywania się w sobie lęku. Może bardziej dotyczy
to pzobycia się uświadomionego irracjonalnego lęku.
Czy jest wogóle coś takiego - jakieś metody, rady, coś co 'systematycznie'
będzie mi utrwalać myśl, albo przywoływać we właściwych momentach (wtedy
kiedy ten lęk się pojawia) powiedzmy 'na zawołanie'.

pzdr

1. Data: 2003-07-28 19:17:42

Temat: Re: lęk
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No i popatrz, zadnego odzewu, cisza.
Sprawa zbyt trywialna.

Jak chcesz porozmawiac to zapraszam na prive.

Jac

1. Data: 2003-07-28 22:40:16

Od: "ulast" <N...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będzie mi utrwalać myśl, albo przywoływać we właściwych momentach (wtedy
> kiedy ten lęk się pojawia) powiedzmy 'na zawołanie'.

Witaj!

Ja mialam takie sposoby....
zapraszam na priv..jesli chcesz pogadac

Pozdrawiam serdecznie
Ula
www.ulast.prv.pl

Re: Co to jest CZAS ?
kompleksy czy co...?
Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Re: "Artystów" karzą...to największa hańba XXI w.
Moralność