IQ test 2 tygodnie poźniej

1. Data: 2003-10-30 14:13:51

Temat: IQ test 2 tygodnie poźniej
Od: "DrJuras" <j...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze ten post bo ten niby Narodowy Test Inteligencji zamieszal mi w glowie
i czuje sie zagubiony, zdowlowany itd. Zawsze uwazalem zie za czlowieka
inteligentnego i taka mam opinie wsrod przyjaciol. Spodziewalem sie wyniku
gdzies120-130. Otoz moj wynik to 102.-robilem 2 razy pod rzad w onecie
otrzymujac ten sam wynik. Nie bylo by w tym nic zlego jakbym byl np.
elektromonterem lub kierowca tira. ale skonczylem studia na polibudzie i
... mysle o doktoracie.
Ten test stal sie dla mnie kloda na drodze zycia. Mam teraz zamiar zbadac
sie u psychologa profesjonalnie. . Jesli wyniki okaza sie wysokie to mysle
nawet o zaskarzeniu TVN o odszkodowanie za straty psychiczne jakie ponioslem
w zwiazku z fauszywymi wynikami.

Czy ktos z Was mial podobna sytuacje, tzn. zdobyl wyzsze wyksztalcenie, moze
i stopien naukowy a w tym tescie wypadl kiepsko.
Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge od 2 tygodni o
niczym innym myslec. Nigdy nie dostalem takiego w zyciu policzka.

1. Data: 2003-10-30 14:23:27

Temat: Re: IQ test 2 tygodnie poźniej
Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge od 2 tygodni o
> niczym innym myslec. Nigdy nie dostalem takiego w zyciu policzka.

Hej
moze nie mam wyksztalcenia wyzszego, ale IQ mam wysokie, wyzsze niz
przecietnie, bo sprawdzalam juz wiele razy w testach i nigdy nie chodzilam
ponizej 130. Robilam nawet takie, ktore sa robione do MENSy (dobrze mowie?
bo nie pamietam w tej chwili nazwy tej organizacji) i rowniez nie zeszlam
ponizej 130
A w onecie mialam 105 ... zadania rozwiazywalam potem rowniez kilkakrotnie i
nie zmienny byl wynik, a nawet udalo mi sie wiekszosc spisac i pokazac
innym, ktorzy odpowiadali podobnie jak ja... hmmm, jakis przekret?
pozdrawiam
Demona

1. Data: 2003-10-30 14:26:25

Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DrJuras" <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge od 2 tygodni o
> niczym innym myslec. Nigdy nie dostalem takiego w zyciu policzka.

oj przywiazujesz do tego chyba zbyt duza wage. ja skonczylam rownoczesnie
dwa kierunki studiow, uzyskujac magisterium, zrobilam dwie specjalizacje i
uwazam sie za osobe bardzo inteligentna. a tescie onetu wyszlo mi, ze mam
zaledwie 113 pktow. gdybym traktowala to serio, to dawno bym sie zalamala,
bo rok temu w testach na inteligencje przeprowadzanych przez psychologow
mialam IQ powyzej 140. 140 a 113 to spora roznica, a nie sadze by w ciagu
roku moja szybkosc kojarzenia znacznie sie zmniejszyla, a nawet przeciwnie -
mam wrazenie, ze wzrasta...

o ile ja nie przywiazuje wagi do takich rzeczy, to moj chlopak, ktoremu w
tescie tvnu wyszlo 105 zalamal sie i do tej pory ma jakis kompleks. ciekawe,
ze jemu tez we wczesniejszych testach wychodzilo znacznie wyzsze iq. od
dwoch tyg. pracuje nad tym, by wyszedl z dolka... problem poglebia to, ze
zrezygnowal z pracy (przeprowadza sie do mnie, do innego miasta) i w nowym
miescie nie moze znalezc nowej pracy.... w zwiazku z tym ma poczucie, ze
jest malo wart i choc to nieprawda, ciezko go przekonac, ze jest inaczej...

takze nie przywiazuj wagi do tego testu. to byla tylko zabawa...

pozdrowienia serdeczne i uszy do gory :-)))))

Karma.

1. Data: 2003-10-30 14:29:43

Od: "Key Maker" <k...@B...spamtrap.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DrJuras" <j...@x...wp.pl> wrote in message

> [...]
> otrzymujac ten sam wynik. Nie bylo by w tym nic zlego jakbym byl np.
> elektromonterem lub kierowca tira. ale skonczylem studia na polibudzie i

Test dotyczył inteligencji a nie wykształcenia.Nie musi koniecznie
występować tutaj ścisła korelacja.

> [...]
> sie u psychologa profesjonalnie. . Jesli wyniki okaza sie wysokie to mysle
> nawet o zaskarzeniu TVN o odszkodowanie za straty psychiczne jakie

Tak, test nie wyszedł jak trzeba, to od razu uważasz, że daje nieprawdziwe
wyniki. To po co go robiłeś, myślałeś może że uzyskasz 140 pkt?
no cóż, prawda bywa czasami trudna do przyjęcia...
może za parę lat etap buntu minie i pogodzisz się ze sobą..

> Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge od 2 tygodni o
> niczym innym myslec. Nigdy nie dostalem takiego w zyciu policzka.

To mało w życiu przezyłeś. Wszystko jeszcze przed Tobą. Trzymaj sie.

1. Data: 2003-10-30 14:38:53

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DrJuras" <j...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> Nigdy nie dostalem takiego w zyciu policzka.

jak powiedział gołota po walce z tysonem.

1. Data: 2003-10-30 14:54:35

Od: "Hellio" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DrJuras <j...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnr68k$1la$...@a...news.tpi.pl...

> Ten test stal sie dla mnie kloda na drodze zycia.

To nie był test, tylko "psychozabawa". Kosztowna, z występami eksperta z PTP
i uczonymi monologami etc. Ale ani to narzędzie ani okoliczności, w których
się nim posługiwaliśmy nie spełnniało warunków, których wymaga postawienie
diagnozy. Koniec. Kropka. Osiągnąłeś, co osiągnąłeś, ale to (prawie) nic nie
znaczy.
Pozdrawiam, H

1. Data: 2003-10-30 15:21:46

Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Key Maker [z adresu e-mail k...@B...spamtrap.pl] napisał(a):

: Test dotyczył inteligencji a nie wykształcenia.Nie musi koniecznie
: występować tutaj ścisła korelacja.

Abstrahujac od tego, ze ten test byl g--no warty, zwlaszcza jesli robilo
sie go online, na stronie onetu - mnie np. 75% obrazkow ladowalo sie, gdy
zostalo mi mniej niz polowa czasu na wykonanie zadania, to test ten byl
*tylko i wylacznie* zabawa, prawdziwe testy, na ktorych mozna sie opierac,
wykonuje sie w ciszy i spokoju, w pracowni psychologicznej, a nie na
komputerze, gdzie ilosc czasu przeznaczonego na wykonanie zadania jest w
wiekszosci zalezna od a) szybkosci lacza, i/lub b) stopnia zapchania
serwera...
jesli ktokolwiek ma dola z powodu *tego* testu, to znaczy, ze jest - co
najmniej - przewrazliwiony.
dla pocieszenia - mi wyszlo 87 :)
na poczatku tez sie strasznie zdolowalem, ale gdy dowiedzialem sie, ze gro
osob, naprawde inteligentnych, mialo wyniki zblizone do mojego, to dalem
sobie spokoj z zamartwianiem sie - to byla po prostu tylko i wylacznie
gra, zreszta sami tworcy wypowiadali sie na temat tego testu slowami "to
jest bardziej zabawa niz powazny test, wiec prosze nie brac tego zbytnio
powaznie"...

paranoja natomiast jest fakt nazywania tej zabawy "Narodowym Testem
Inteligencji" - niestety media trąbiły o tym na dwa tygodnie przed testem,
a oficjalnie brzmiąca nazwa dodała tylko i wyłącznie powagi tej kolejnej
zabawie telewizyjnej - i to głównie spowodowało masowe poważne traktowanie
tego quizu...
społeczeństwu zakodowano, iż jest to "test inteligencji mający zmierzyć
średnie IQ całego narodu", ludzie wzięli to na poważnie, i potem niektórzy
popadli w głęboką depresję - za co ukłony w stronę Organizatorów, bo -
niestety - informacje o tym, że test ten nie jest prawdziwym testem, i/czy
też nie jest wiarygodny, pojawiły się zaledwie parę razy, będąc zupełnie
niedostrzegalnymi w zalewie "Narodowych Testów Inteligencji" i temu
podobnych...

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Winamp stopped

1. Data: 2003-10-30 15:35:54

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tweek" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> komputerze, gdzie ilosc czasu przeznaczonego na wykonanie zadania jest
> wiekszosci zalezna od a) szybkosci lacza, i/lub b) stopnia zapchania

prawdziwe zycie toczy się ciszy i w spokoju, w pracowni
psychologicznej...

> jesli ktokolwiek ma dola z powodu tego testu, to znaczy, ze jest - co
> najmniej - przewrazliwiony.

albo jest trollem.

> dla pocieszenia - mi wyszlo 87 :)

uj, to miałes strasznie wolne łacze
;))

> na poczatku tez sie strasznie zdolowalem

czyli tak troche wrażliwy jesteś jednak..?

> [...]
kolejnej
> zabawie telewizyjnej - i to głównie spowodowało masowe poważne

mów za siebie.
ja go np. traktowałem jako sprawdzian.

> ludzie wzięli to na poważnie, i potem niektórzy
> popadli w głęboką depresję

a przy okazji - ciekawe jaka jest korelacja miedzy niskim IQ i
depresyjnością.

1. Data: 2003-10-30 16:01:24

Od: Miiiixxo <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

DrJuras napisał(a):

> [...]
> kiepsko. Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge
> od 2 tygodni o niczym innym myslec. Nigdy nie dostalem takiego w

Nie chce Cie zdolowac -ale jak napisaeœ to poważnie
a przynajmiej tak to brzmi - to i tak Ci zawyżyło - i to dużo
(teraz w kompleksy wpadniesz -ojjjjjj)

a ja rozpoczołem ten tescik - w miedzyczasie zagadnela mnie kolezanka
"Ochhhhhh" - i nie mogłem się dobrze skupić :P:P te pytania tak szybko
latały :D:D
i dałem sobie spokoj przerwalem ....ale tak mysle, że z okolo 40-50
punktow bym mial

HAHAHAAAAAAA HAHAAAA - a tak nie wiem i nie musze sie martwic
ten Twoj text jest rowny :))))))
--
pozdro ][ >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][ mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<

1. Data: 2003-10-30 16:07:11

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DrJuras" <j...@x...wp.pl> wrote in news:bnr68k$1la$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge od 2 tygodni o
> niczym innym myslec.

Skoro do tej pory nie potrzebowales wysokiej inteligencji to po jaka
cholere jest ci ona teraz?
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

"Some people say that I'm a bad guy.They may be right."[Saddam Hussein]

analiza psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego
PsychLIT
moje małe i wielkie dylematy
moje małe i wielkie dylematy
Łamanie zapałek