Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?

251. Data: 2015-04-02 17:29:52

Temat: Re: Ich bin Andreas Lubitz! Du bist Andreas Lubitz?
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych:mfjis5$5ct$...@d...me...

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

>Ok, rozumiem ze nie wytlumaczysz juz o co ci chodzilo z przykladem Wrzesni.

Nie ma nic do tłumaczenia analogia jest oczywista. O ile nie ma się
zamordystycznych poglądów.

252. Data: 2015-04-02 17:38:47

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Nie ma nic do tłumaczenia analogia jest oczywista. O ile nie ma się
> zamordystycznych poglądów.

Naprawde nie jest oczywista.

Co innego jest bunt przed germanizacja przez okupanta/zaborce a co innego
jest bunt osadnika przyjezdzajacego dobrowolnie na zarobek i nieszanujacego
lokalnych przepisow w panstwie do ktorego sam przyjechal i nik go do pobytu
nie zmusza.

253. Data: 2015-04-02 18:01:45

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-01 19:10, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

> Obawiam się że zbyt dalekoidące wnioski wyciągasz z nazwy testu... :-)

Obawiam się, że za to Ty czegoś nie wyciągasz.

254. Data: 2015-04-02 18:17:57

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> [...]

>lokalnych przepisow w panstwie do ktorego sam przyjechal i nik go do pobytu

Jakich przepisów nie szanującego?

255. Data: 2015-04-02 18:19:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do trzech razy sztuka, a jednak się nie udało poprawnie ustawić kodowania.

Hint: latarnia.

256. Data: 2015-04-02 19:03:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> A wiesz z tym będzie ciężko, bo polska jest ostro w tył za mamutami.

A coś w USA?

> Może pdf Rity jest w internecie. ?

Co to ?

http://opowiadania-marta.blog.onet.pl/2012/08/29/wie
loosobowosc/

http://avalon.pl/wieloosobowosc-p1263354.html

257. Data: 2015-04-02 19:08:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zwodnik.pl/program/linux/pan/

--

Ikselka
pewni siebie."

258. Data: 2015-04-02 20:16:34

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.zwodnik.pl/program/linux/pan/

No- myślałem o evolution- świetny klient poczty i ma opcje grup
dyskusyjnych. No ale zobaczę- pobawię się. Tyle, że przy tym komputerze
trudno mi siedzieć. Pełni rolę serwera- i stoi w troszkę mało dostepnym
miejscu:-). Właściwie- gdyby nie klienci, którzy nawet nie słyszeli o
Linuksie- po tym wszystkim, co w mojej praktyce pokazały różne dystrybucje
Windowsa- nigdy bym tego nie instalował

--

Chiron

259. Data: 2015-04-03 00:38:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote:

> Jakich przepisów nie szanującego?

No tych niemieckich, za ktore im dzieci zabrali...

260. Data: 2015-04-03 06:51:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A słyszałeś o przysiędze celibatu wśród pilotów ?

Hmm, czytałem kiedyś o liniach lotniczych, które organizują pasażerom orgie
na pokładzie. Cóż- nasz klient, nasz pan. Mogę sobie wyobrazić linie
lotnicze, gdzie piloci składają przysięgę celibatu, a stewardesami są
siostry zakonne w wieku np powyżej 60 lat. Czemu nie?

--

Chiron

Psychopatyczne zarazki
Kasa spływa... odrą 3-]