Re: "Ida" w trzeźwej ocenie młodych.

Data: 2015-05-03 15:22:49
Temat: Re: "Ida" w trzeźwej ocenie młodych.
Od: Penetrator <r...@g...com>

Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:d2070dc6-be52-4ba2-a407-c7b890b817d7@googlegrou
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Nie pamiętam. Jaki miała nick- albo kiedy tu była- to może znajdę?

--

Chiron

Ona ciągle zmieniała nicki, ale była niesamowicie agresywna, najpierw na mnie
szczekała, a z tego co pamiętam na końcu ty byłeś non stop atakowany i też
wychodziłeś ze zdziwienia ile non stop ujadać agresywnie można. Ja zdaje sobie
sprawę że trafiłem akurat na psychopatów, buraków, bo to mnie głównie buractwo
atakowało. Mentalność wiejska i miejska jest zupełnie inna, sprzeczna i dużo tu ludzi
nie ma z niczym nic wspólnego, czy przeprowadziła się z miasta. Buractwo zaatakowało
nowego który został sam aby go wykorzystać, a że czują się bezkarni to szaleli . Ja
sobie zdaje z tego sprawę. Dom jest tak zniszczony że i tak ludzie którzy tu
przyjeżdzali chcieli kupić tylko działkę, nie mam kasy na generalny remont, po sądach
by papiery załatwiać też nie mam chęci, biurokracja pokazała mi swój niesamowity
debilizm.