"Ida" w trzeźwej ocenie młodych.

21. Data: 2015-05-02 14:28:40

Temat: Re: "Ida" w trzeźwej ocenie młodych.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:1l674a0uzlq00.1fyvrt8mn085o$.dlg@40tude.net...

> Ale ja myślę np o "każdemu wg potrzeb jego" 3333-)

No ale tego nie ma w Ewangelii. Poza tym- kto te potrzeby ma ustalać? To w
ogóle anty- Ewangelii

--

Chiron

22. Data: 2015-05-02 14:35:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:mi2f5g$grb$1@node2.news.atman.pl...

> Tylko że co innego Jezus, a co innego radykalne ruchy chrześcijańskie,
> które
> od Ebionitów poprzez Jana z Lejdy aż do Tajpingów głosiły hasła typowo
> komunistyczne. O ile między komunizmem i katolicyzmem
> rzymskim/prawosławiem
> greckim jako religią państwową późnego Imperium Rzymskiego zrzeczywiście
> wystąpiła historycznie radykalna rozbieżność, to inaczej było z innymi
> odłamami chrześcijaństwa, gdzie ta rozbieżność jest znacznie mniejsza.
> Dlatego mniej więcej Ameryka tak przypomina mentalnością Rosję.

Kolejnym, genialnym- fundamentalnym dla naszej cywilizacji wynalazkiem
chrześcijaństwa jest rozdział władzy świeckiej i duchowej. To działa- i jest
przecież cywilizacyjnie twórcze. Na tej bazie można np zrozumieć, dlaczego w
Polsce Złotego Wieku żyły obok siebie różne wyznania- w sposób pokojowy.
Chociaż- państwową religią był Rzymski Katolicyzm. I- własnie dlatego to
działało, że państwową religia był Rzymski Katolicyzm. W prawosławiu cesarz
uznał się za głowę Kościoła. Podobnie w niektórych krajach protestanckich
(np anglikanizm). To jest ewidentne odstępstwo od nauk Jezusa (oddajcie co
boskie- Bogu, co cesarskie- cesarzowi).
Sam więc przyznasz, że Rzymski Katolicyzm jest religią najlepiej szerzącą
nauki Jezusa w świecie- przez to najdoskonalszą.

--

Chiron

p.s.
OK- wiem, Sobór Watykański II- czyli prostetancka reforma w KRK. No ale to
nie ostatnie słowo.

23. Data: 2015-05-02 15:37:53

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>Ciekawe że ci najbardziej zmanipulowani idioci ciągle to powtarzają.
>Zauważyliściem, im bardziej im sałatkę z mózgu im robią tym bardziej ci
>zapewnią jak >bardzo nie obciągają. Chociaż my widzimy że to sraczek łyknie
>gdy ładnie mu opakują.

A Twoja chałupa coraz bardziej się rozwala. Za niedługo sam się
wyprowadzisz- bo Ci się zawali na głowę. Czemu nie robisz żadnego remontu?

--

Chiron

Bo mieszkam w miejscu gdzie nie ma ludzi za to jest chore agresywne bydło, typu
buraka szczekającego i plującego jak ikselka i mam gdzieś ten dom, jak się zawali to
sobie pójdę.

24. Data: 2015-05-02 16:24:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

typu buraka szczekającego i plującego jak ikselka i mam gdzieś ten dom, jak

=======================

Skoro tak o nich myślisz, to nie dziw się, że masz takie złe relacje.
Chciałeś sprzedać- nie widziałem żadnego ogłoszenia. Czemu nie sprzedasz?
Miejsce jest fajne. Powaga.

--

Chiron

25. Data: 2015-05-02 16:41:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 May 2015 14:28:40 +0200, Chiron napisał(a):

> No ale tego nie ma w Ewangelii.
> Poza tym- kto te potrzeby ma ustalać?
> To w ogóle anty- Ewangelii

W Biblii:

"Żaden nie nazywał swoim tego, co posiadał, ale wszystko mieli wspólne
(...) Nikt z nich nie cierpiał niedostatku, bo właściciele pól albo domów
sprzedawali je i przynosili pieniądze ze sprzedaży, i składali je u stóp
Apostołów. Każdemu też rozdzielano według potrzeby (Dz 4,32-35)."

--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

26. Data: 2015-05-02 17:14:39

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 maja 2015 21:19:50 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Należę do niewielkiego procenta populacji - o światopoglądzie
> niepodlegającym medialnemu (ani żadnemu innemu) urabianiu.

wystarczy ze jaki biskup cos pird... a ty.. jak w dym. takie twoje łałtorytety

27. Data: 2015-05-02 17:54:32

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
=======================

[...]

Ja mam takie zdanie po tym co pokazali, popełniłem błąd który nigdy się nie powtórzy,
raz wpuściłem buraka do domu.

28. Data: 2015-05-02 18:25:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ja
[...]

*****
A to ciekawe, bo większość ludzi uważa to miejsce za straszne i nie chciałaby tu
mieszkać, a policja za bandycką enklawe, ale to są ludzie kultury, a ty jesteś raczej
rodzaju Ikselkowatych tych co patologia to norma.

29. Data: 2015-05-02 18:42:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 May 2015 08:14:39 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> wystarczy ze jaki biskup cos pird... a ty.. jak w dym. takie twoje łałtorytety

Albowiem powinnam w dym Twoich pird...cych łał?

30. Data: 2015-05-02 19:53:11

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 2 maja 2015 18:42:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Albowiem powinnam w dym Twoich pird...cych łał?

latamito co powinnas, a czego nie.

Paranienormali lub paraidioci
Kiedy głupota przestanie terroryzować?
Alkohol