Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(

31. Data: 2005-09-25 21:18:45

Temat: Re: Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Od: "Paweł" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ojej, jaki kolega nerwowy - prawie się wzruszyłem kolejnym
> hipochondrykiem.
> Dla poprawienia nastroju - idź do lekarza i poproś o transfuzję wymienną
> (od dawców o niskim poziomie frakcji LDL - osocze + kkcz). To napewno
> wreszcie spowoduje spadek spędzającego Ci sen z oczu LDL.

Sądzisz że to smieszne ? Nie, to nieudolne.

> Serio mówiąć, czemu z takim intelektem i znajomością literatury fachowej
> nie studiowałeś medycyny - mógłbyś chociaż siebie wyleczyć (nie, do końca
> serio nie potrafię).

Bo nie lubiłem biologii.

Kiedy Zyrtec i Claritine były u nas na Rp. tez pojawiały się straszliwe
komentarze i ostrzeżenia, a dziś jest chetnie polecany w wieeelu wątkach,
chętnie używany, i nikomu krzywda się nie dzieje.

32. Data: 2005-09-25 22:30:37

Od: Makro <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):

> Sądzisz że to smieszne ? Nie, to nieudolne.

Kwestia gustu, po prostu widziałem w wyobraźni minę lekarza, którego o
to prosisz.

> Bo nie lubiłem biologii.

Czyli nie masz wykształcenia, które pozwalałoby Ci wydawać opinie
dotyczące leczenia hipercholesterolemii.

> Kiedy Zyrtec i Claritine były u nas na Rp. tez pojawiały się straszliwe
> komentarze i ostrzeżenia, a dziś jest chetnie polecany w wieeelu wątkach,
> chętnie używany, i nikomu krzywda się nie dzieje.

Ja natomiast widziałem przewlekłą niewydolność nerek spowodowaną
przyjmowaniem NLPZ, które można kupić w każdym kiosku, marskość wątroby
po nadużywaniu paracetamolu przez wiele lat. Jaka wiedza pozwala Ci
pisać, że ten lek powinien być sprzedawany bez recepty? Przeczytanie
kilku wyników badań sponsorowanych przez firmy farmaceutyczne na pewno
nie powinno stanowić takiej podstawy.

A propos tytułu postu :
> Ignorancja ze strony lekarzy
W sprawach medycyny to Ty jesteś ignorantem - nie znasz biochemii,
anatomii, interny itd.. Dobrze jeżeli to zrozumiesz, bo inaczej czytająć
Twoje posty będą przeze mnie (i prawdopodobnie wielu innych lekarzy)
traktowane jak wymysły osobowości pieniaczej.

Makro

--
http://www.spmbt.akcja.pl ICQ 267028416
http://www.cpp.info.pl/forum

33. Data: 2005-09-26 04:40:54

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Sep 2005 11:34:17 +0200, Kurciok wrote:

> Chyba nie wiem co mowie ale może spróbuj kwasów Omega-3 (napewno sobie
> nie zaszkodzisz, do kupienia w aptece bez recepty).
Albo lepiej kup olej lniany w zdrowej żywności i jedz z łyżke dziennie,
dodawaj do sałatek itp. Wyjdzie taniej i działa, w przeciwieństwie do
tabletek (wiem bo próbowałem).

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

34. Data: 2005-09-26 06:40:31

Od: "Paweł" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja natomiast widziałem przewlekłą niewydolność nerek spowodowaną
> przyjmowaniem NLPZ, które można kupić w każdym kiosku, marskość wątroby po
> nadużywaniu paracetamolu przez wiele lat.

To akurat nie jest wcale dziwne! NLPZ, fenacetyna, ponoc toksyczna, była
masowo nadużywana przez babcie i lekomanów. Paracetamol - tez dziwne
nie jest, skoro przy obecniej dostępności pacjenci łączą kilka srodków
zawierających ten sam składnik, łączą z alko itp. Typowy przykład pijaczków
których po pół litra głowa boli.

> [...]
> Twoje posty będą przeze mnie (i prawdopodobnie wielu innych lekarzy)
> traktowane jak wymysły osobowości pieniaczej.

Nie znam i wiem o tym. Dlatego staram się nie brać argumentów z sufitu tylko
z dobrych źródeł. I nie mam wcale zamiaru nadużywać NLPZ. Wolałbym mieć
jednak podwyższone Aspat/Alat z powodu użycia miminalnej (10 mg) dawki
statyny niż żyć parę lat krócej z powodu wcześniejszego wystąpienia
incydentu wieńcowego.

35. Data: 2005-09-26 15:11:19

Temat: Re: Szczęsliwy Koniec :)
Od: "Paweł" <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem dziś u pani kardiolog, po raz pierwszy od 4 lat (prywatnie).
Ostatnia wizyta była w wieku 19 lat w szpitalu państwowym. I pragnę
poinformowac moich oponentów (zwłaszcza tych sugerujących zaburzenia
osobowości i pana z fundacji "Jedz zdrowo" :), że nie musiałem się wykłócać
ani nic cytować :) tylko po wywiadzie i okazaniu wyników otrzymałem Rp.
na 10 mg atorwastatyny na 3 miesięczna kurację z zaleceniem kontroli
wyników pod koniec okresu i oczywiście konieczną dietę. Do tego zrobiono
EKG, całość trwała ze 30 minut i za rozsądną cenę.
A wam młodzi lekarze coście sie tu ujawnili - więcej kultury życzę.

36. Data: 2005-09-26 18:15:22

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.09.05, około 17:11:19, Paweł bulgocze:

> Byłem dziś u pani kardiolog
> [...]
> otrzymałem Rp.
> na 10 mg atorwastatyny na 3 miesięczna kurację

No to całe szczęście, że wszystko dobrze sie skończyło. Pa.

--
ika - umop apisdn

37. Data: 2005-09-26 20:08:42

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo lepiej kup olej lniany w zdrowej żywności i jedz z łyżke dziennie,
> dodawaj do sałatek itp. Wyjdzie taniej i działa, w przeciwieństwie do
> tabletek (wiem bo próbowałem).

Może poczytaj co to jest Omega-3 :)

38. Data: 2005-09-27 04:55:36

Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Sep 2005 22:08:42 +0200, Kurciok wrote:

> Może poczytaj co to jest Omega-3 :)
Może raczej ty poczytaj, co zawiera olej lniany. Nawet ułatwię ci
sprawę:

Na 100g:

Total Fat 100.0 g
Sat Fat 9.4 g
Mono Fat 20.2 g
Poly Fat 66.0 g
Omega-6 12.7 g
LA 12.7 g
AA 0.0 g
Omega-3 53.3 g
ALA 53.3 g
EPA 0.0 g
DHA 0.0 g

Przy czym kwasy z takiego oleju są raczej dużo bardziej wartościowe niż
te z kapsułek, których działania przeważnie wogóle nie widać.

39. Data: 2005-09-28 00:05:03

Od: "Radek R" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <n...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> EKG, całość trwała ze 30 minut i za rozsądną cenę.
> A wam młodzi lekarze coście sie tu ujawnili - więcej kultury życzę.

Producent sie cieszy, aptekarz sie cieszy, 23-letni hipochondryk tez jest
szczesliwy. Umrze w swoim czasie w poczuciu ze zrobil wszystko zeby
przechytrzyc wlasne geny ( czytaj przeznaczenie).

40. Data: 2005-09-28 09:51:06

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przy czym kwasy z takiego oleju są raczej dużo bardziej wartościowe niż
> te z kapsułek, których działania przeważnie wogóle nie widać.

Aha no spoko bo tak to napisałeś że wynikało z tego że uważasz że to co jest
w tych kapsułkach jest jakieś syntetyczne i że to są prochy jakieś
(tymczasem to się z łososia wytwarza). A jak sprawdziłeś to że ten olej
lniany na ciebie lepiej działa? może po prostu więcej go jesz i dlatego.

Ignorancja ze strony lekarzy :( brak zainteresowania - miazdzyca :(
Ignorancja lekarzy :( brak zainteresowania [lipidy]
Ważne! Proszę o pomoc.
Jakie ćwiczenia gimnastyczne możecie polecić?
Permanentne łzawienie