Ikselko.....

81. Data: 2012-04-29 05:17:55

Temat: Re: Ikselko.....
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 19:59, Qrczak pisze:

> Nie gen(d)eralizowałabym tak.

Ale wszyscy meni, co zazdroszczom, to nie mają rzekomo organów :D

82. Data: 2012-04-29 05:50:54

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-28 22:04, medea pisze:

> Moja córka dziś biegała w stroju kąpielowym po ogródku.
> A wczoraj wieczorem byliśmy w Aquaparku i na zewnątrz było wręcz
> idealnie. W dodatku ludzi było stosunkowo mało.

Moja młoda zrobiła urodzinowy piknik przy pergoli. Wróciła cała mokra od
fontanny :D

83. Data: 2012-04-29 13:26:51

Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kika" <w...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> nie wytrzymuje i reaguję na niejaką Ikselkę (czy np. Antenkę na polityce)
> alergicznie. Co skutkuje takimi głupawymi postami. Ale to forma otwarcia
> zaworu bezpieczeństwa.
> A z OT masz rację, powinienem dorzucić. Jakieś 10% tutejszych użytkowników
> faktycznie zarzuca tu posty zgodne z tematyką grupy...
>
> Pomyślec, że temu głupawemu flejmowi winny jest hiszpański ser. Który
> zresztą zdaniem alfy i omego w sprawach kulinarnych - rzeczonej Ikselki -
> jest najważniejszym produktem, któremu szczególną uwagę należy poświęcić w

Ja "kulturę" stopniuję w zależności od "rozmówcy". Ale wybacz, Ikselka nie
ma kultury, Ikselka ma RACJĘ...

> Nie zabiera głosu na twoje zaczepki.
Dalej to podtrzymujesz? - Znaczy, że nie zabiera? Przejrzyj wątek.

> Wykazałeś się chamstwem i nie tolerancją.

Będę złośliwy - nie tolerancją, to czym?

> Masz pretensje do XL, a sam piszesz głupoty i wyzywasz forumowiczów.
> Szczerze wolę posty XL przemądrzałej niż Twoje chamskie wpisy.
> Ona czasami daje dobre rady, Ty masz pretensje do całego świata.

Zdaje ci się, absolutnie nie mam pretnesji do całego świata. Gdzie to
wyczytałeś? Mam pretnsję do istot pokroju Ilselki, Antenki, Stokrotki i paru
innych oszołomów. Do Ciebie np. nie mam, mimo, że mnie opierdalasz. Robisz
to w słusznym celu (no prawie, bo bronisz Ikselki). Ale oszołomstwa w Twoim
pisaniu nie ma. Czego nie da sie powiedzieć o Ikselce. I jej oszołomstwo
(dla mnie przynajmniej) przewyższa jej dobre rady.

84. Data: 2012-04-29 16:24:44

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dajcie już spokój, Kochani, kolacja stygnie...
Pochlastaliście się i wystarczy!
Wzorujecie się na naszej 'elycie politycznej' ?

wiosennie

mal

85. Data: 2012-04-30 14:11:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Kwi, 18:24, mal <m...@g...com> wrote:
> Dajcie już spokój, Kochani, kolacja stygnie...
> Pochlastaliście się i wystarczy!

Zabraniasz się chlastać Andeczkowi?- a niech się chłopina chlasta ile
wlezie, skoro lubi, widać żadna go nie chce żywić (bo i któraby
chciała żywić takiego chama), to przyszedł tutaj :-D

86. Data: 2012-04-30 15:44:20

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 16:11, Ikselka pisze:

> wlezie, skoro lubi, widać żadna go nie chce żywić (bo i któraby
> chciała żywić takiego chama), to przyszedł tutaj :-D

Jak na byłą nauczycielkę to wstyd walić byki w każdym poście.
Kimby i któraby to jakieś znajome?
Ma jednak chłopina rację.

87. Data: 2012-04-30 15:51:29

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości

>Kimby i któraby to jakieś znajome?
>Ma jednak chłopina rację.

Ale gościu pieprzysz, moja lepsza połowa doktorat ma i tak samo pisze do
przyjaciółek i nie dziwie sie że Małgosia tak pisze, dziewucha z branży
widać ...

88. Data: 2012-04-30 16:27:25

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 17:51, jerzy.n pisze:

> [...]
>
> Ale gościu pieprzysz, moja lepsza połowa doktorat ma i tak samo pisze do
> przyjaciółek i nie dziwie sie że Małgosia tak pisze, dziewucha z branży

Twoje pieprzenie dobrze znam z innych grup.
Do jakich przyjaciółek ta Małgosia to napisała?
Raczej do przyjaciela.
Doktorat nie świadczy o inteligencji.

89. Data: 2012-04-30 17:09:14

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>Twoje pieprzenie dobrze znam z innych grup.
>Do jakich przyjaciółek ta Małgosia to napisała?
>Raczej do przyjaciela.
>Doktorat nie świadczy o inteligencji.

Następny sie znalazł mądrala, naucz sie czytać ze zrozumieniem .To moja żona
ma doktorat i w podobny sposób pisze do swoich przyjaciółek na świecie. Masz
takie cos jak matura ?

90. Data: 2012-04-30 17:48:00

Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-30 19:09, jerzy.n pisze:

> [...]
>
> Następny sie znalazł mądrala, naucz sie czytać ze zrozumieniem .To moja
> żona ma doktorat i w podobny sposób pisze do swoich przyjaciółek na

No właśnie o to chodzi, że masz głupią żonę.
Teraz dotarło jełopie.Naucz się czytać.
Masz takie coś jak mózg?

Jaka patelnia nierdzewna
Pomysły na rybne konserwy
Niebezpieczne związki.
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Jedzcie kiwi :-)