Ile GJ ciepła w ciagu roku zużywacie?

1. Data: 2008-05-07 13:45:41

Temat: Ile GJ ciepła w ciagu roku zużywacie?
Od: "FOX32" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Moje mieszkanie 52 metry i od marca 2007 do kwietnia 2008 27GJ zuzyte. To
dużo czy mało? Na grzejnikach mam termostaty ustawione na 3 (z 5 stopni)
prawie przez cały czas (latem OFF). Budynek nowy, ocieplony.

FOX32

2. Data: 2008-05-07 15:32:46

Temat: Re: Ile GJ ciepła w ciagu roku zużywacie?
Od: paff <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora

FOX32 pisze:
> [...]
> To dużo czy mało? Na grzejnikach mam termostaty ustawione na 3 (z 5
> stopni) prawie przez cały czas (latem OFF). Budynek nowy, ocieplony.

Za tą zimę w mieszkaniu 55 metrów wyszło mi coś ponad 21 GJ - więc
wyniki porównywalne (pewnie w marcu 2007 też trochę grzałeś).

Również nowy budynek, ostatnie piętro.

Paweł

3. Data: 2008-05-07 15:38:41

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

paff pisze:

> Za tą zimę w mieszkaniu 55 metrów wyszło mi coś ponad 21 GJ - więc
> wyniki porównywalne (pewnie w marcu 2007 też trochę grzałeś).
>
> Również nowy budynek, ostatnie piętro.
>
> Paweł

u mnie od stycznia do dzis 8,8 GJ za 49m2
i tez grzalem i suszylem mieszkanie

4. Data: 2008-05-07 15:52:17

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wpusciłem malarzy w listopadzie, to mi przez tydzień 9,5 GJ zuzyli...
JaC

-----

5. Data: 2008-05-07 15:52:36

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

FOX32 pisze:
> [...]
> To dużo czy mało? Na grzejnikach mam termostaty ustawione na 3 (z 5
> stopni) prawie przez cały czas (latem OFF). Budynek nowy, ocieplony.

a ze tak jeszczesie zapytam, ile kosztuje 1 GJ ?

6. Data: 2008-05-07 18:59:44

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Moje mieszkanie 52 metry i od marca 2007 do kwietnia 2008 27GJ zuzyte. To
> dużo czy mało? Na grzejnikach mam termostaty ustawione na 3 (z 5 stopni)
> prawie przez cały czas (latem OFF). Budynek nowy, ocieplony.

mieszkanie 65 m2 i od sierpnia 2006 kiedy odebralismy mieszkanie do dnia
dzisiejszego zuzylismy 4,3 GJ ciepla :)
ale co do za dwie zimy byly :) grzejnik wlasciwie tylko w lazience wlaczony
bo my zimno lubni jestesmy i jak jest w mieszkaniu 20-21 stopni to nam juz
cieplo:)

1 GJ w zeszlym roku kosztowal 29,60 zł, w tym roku jeszcze brak rozliczenia.

--
pzdr
piotrek

7. Data: 2008-05-07 19:11:17

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

56,5GJ za dom w zabudowie szeregowej, 185m2 pow. uzytkowej, ogrzewanie
kotłem na gaz ziemny za okres 10.2007 do 05.2008. :-)

8. Data: 2008-05-08 21:30:30

Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

stale +22/+23C,
dobrze ocieplone 50m2,
ostatni sezon 6Gj

czym czyscic deske sedesowa
Potwierdzenie
Waga lazienkowa z Alledrogo - warto? Link
O zmywarkę pytań kilka
Zabudowa balkonu/loggi