Waga lazienkowa z Alledrogo - warto? Link

1. Data: 2008-05-06 02:25:49

Temat: Waga lazienkowa z Alledrogo - warto? Link
Od: p...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=359560187&m
sg=Aukcja+zosta%C5%82a+dodana+do+obserwowanych.%0A%0
9%3C%2Fp%3E%3Cp%3EAby+przed+zako%C5%84czeniem+otrzym
a%C4%87+e-mail+z+przypomnieniem%2C%3Cbr+%2F%3Ezmie%C
5%84+ustawienia+w+zak%C5%82adce%0A%09%3Ci%3EMoje+All
egro+%3E+Aukcje+%3E+%3Ca+href%3D%22%2Fmy_allegro.php
%3Fpage%3Dauctions%26type%3Dwatch%22%3EObserwuj%C4%9
9%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E
Ktos uzywa? Jakies przeciwskazania? Prawie wszystkie wagi z Allegro
wydaja sie podobne.

Prosze o opinie,
pozdr
Piotr

2. Data: 2008-05-06 05:03:48

Temat: Re: Waga lazienkowa z Alledrogo - warto? Link
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl wrote, On 2008-05-06 04:25:
> [...]
9%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E
> Ktos uzywa? Jakies przeciwskazania? Prawie wszystkie wagi z Allegro
Ja mam prawie identyczną, ale firmy Soehnle. Kosztowała 5 razy tyle :-)
Jest niezawodna, waży z dokładnością do 10dkg.
Dodam, że jedna taka mi się zepsuła po 3 latach użytkowania (kupiona za
zachodnią granicą) i polski dystrybutor wymienił mi na nową bez karty
gwarancyjnej i rachunku.
Raczej nie warto inwestować w wynalazki typu: pomiar tłuszczu,
bezprzewodowa łączność z wyświetlaczem.
agg

3. Data: 2008-05-06 05:56:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 06 May 2008 07:03:48 +0200, mamqa napisał(a):

Ja mam z Makro, szklaną, elektroniczną - za jakieś 60-70 zł, służy
świetnie, bo po prostu waży i mam stały punkt odniesienia ewentualnych
zmian w moim ciężarze, a o to głównie chodzi.
Noname. Dokładność do 10 dag.

> Raczej nie warto inwestować w wynalazki typu: pomiar tłuszczu,
> bezprzewodowa łączność z wyświetlaczem.

Jak ktoś chodzi do wróżki, to może ją mieć w końcu i na miejscu, w domu,
czemu nie? :-DDD

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

4. Data: 2008-05-06 08:46:35

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 6, 7:03 am, mamqa <a...@t...pl> wrote:
> p...@a...pl wrote, On 2008-05-06 04:25:> Witam,

msg=Aukcja+zosta%C...

> Ja mam prawie identyczną, ale firmy Soehnle. Kosztowała 5 razy tyle :-)
> Jest niezawodna, waży z dokładnością do 10dkg.

Pewnie jest jedna mała różnica, na Soehnle wchodzisz a ona podaje
wagę, a tą trzeba najpierw włączyć.
Niby detal ale jak się człowiek przyzwyczai to ma problem (jak ja ;-)

> Raczej nie warto inwestować w wynalazki typu: pomiar tłuszczu,

Pewnie nie warto, szczególnie w taką co pomiar tłuszczu podaje na
podstawie wagi i wzrostu.

> bezprzewodowa łączność z wyświetlaczem.

A tego to bym taki pewny nie był, aczkolwiek zakres wagi do 150 kg,
pozwala założyć że wyświetlacz będzie widoczny ;-)

--
ZZ@private

5. Data: 2008-05-06 09:26:39

Od: Grzegorz Janoszka <G...@J...nie-chce-spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@a...pl pisze:
> [...]
9%3C%2Fa%3E%3C%2Fi%3E
> Ktos uzywa? Jakies przeciwskazania? Prawie wszystkie wagi z Allegro

Pewnie jeden i ten sam Chińczyk robi te wagi. Mam taka, z użytkowania
jestem bardzo zadowolony, chociaż kiedyś, po wejściu dwóch osób na wagę,
ta przestała ważyć i wyświetlała Err czy coś podobnego. Okazało się, że
w środku przygięła się taka blaszka i robiła zwarcie. Mechanizm
włączania lekkim uciskiem (ten tap-tap) jest w moim modelu zrobiony
bardzo kiepsko, łatwo go uszkodzić, a nie każdy poradzi sobie z
rozbiórką i diagnozowaniem wagi. Jeśli jest wybór, wybrałbym taką, która
po prostu waży po wejściu na nią, a nie wymaga jakichś sztuczek.

--
Grzegorz Janoszka

6. Data: 2008-05-06 09:29:09

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"ZbyszekZ" <z...@g...com> wrote in message
h.googlegroups.com...
> [...]

wagę, a tą trzeba najpierw włączyć.
Niby detal ale jak się człowiek przyzwyczai to ma problem (jak ja ;-)

Uzyj remote control, gdy masz zbyt wiele tłuszczu i nie możesz się schylić.
Albo kup wagę z odłączanym panelem, powieś go na wysokości oczu i problem z
odczytem zniknie - panel nie będzie zasłaniany mieśniem piwnym wielkim...

7. Data: 2008-05-06 11:16:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 11:29:09 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> odczytem zniknie - panel nie będzie zasłaniany mieśniem piwnym wielkim...

Ja nie mam tego problemu - robię "koci grzbiet" (umiesz?) na wadze, tak
więc te pijawki, co to wiesz, to sobie sam przystaw :-)

8. Data: 2008-05-06 12:13:21

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 01:46:35 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):
> Pewnie nie warto, szczególnie w taką co pomiar tłuszczu podaje na
> podstawie wagi i wzrostu.

E, takich to chyba nie ma... Wszystkie które widziałem wymagają stawania
boso na elektrodach :) Inna sprawa, że choć mam taką z tymi pomiarami to
i tak mi się nie chce bawić we włączanie tego - wygodniej po prostu stanąć
na wadze i się zważyć. Może jak dojdę z wagą do satysfakcjonującego poziomu
to będę się bawił w pomiary tłuszczu ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

9. Data: 2008-05-06 13:52:39

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie mam tego problemu - robię "koci grzbiet" (umiesz?) na wadze, tak
> więc te pijawki, co to wiesz, to sobie sam przystaw :-)

Brak mi tej jedynej samowkrętnej, od krzyża.

10. Data: 2008-05-06 14:03:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 May 2008 15:52:39 +0200, Panslavista napisał(a):

> Brak mi tej jedynej samowkrętnej, od krzyża.

Możesz łopatologicznie?
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

O zmywarkę pytań kilka
Zabudowa balkonu/loggi
Prosze o wybor i podpowiedz -jaki podgrzewacz wody ?
Jakie polecacie zelazko parowe ?jakiej
klej na oknach - czym zmyć