Prosze o wybor i podpowiedz -jaki podgrzewacz wody ?

1. Data: 2008-05-05 15:39:42

Temat: Prosze o wybor i podpowiedz -jaki podgrzewacz wody ?
Od: Tati <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

do podloczenia nad wanna do kapieli,nie bojler.

2. Data: 2008-05-05 16:04:51

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tati <m...@g...com> wrote:
> do podloczenia nad wanna do kapieli,nie bojler.

Trójfazowy, jak najwiekszej mocy.

J.

3. Data: 2008-05-05 18:09:01

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tati napisał:

> do podloczenia nad wanna do kapieli,nie bojler.

Zależy od rodzaju mieszkania, a głównie od tego
jak mieszkanie jest zimą nagrzane. POnadto od
długości rurek doprowadzajacych, izolacji itp.
Ekperymentalnie:
mam pogrzewacza przepływowy 18kW - trzy fazy.
Z regulacją mocy na pokrętle. Latem jest ustawiany
góra na 25% , zimą do 60% i daje taką wodę
że lednwo idzie wytrzymać. Z tym że u mnie
łazienka jest na poddaszu i bez bicia przyjznaje
że izloalcje cieplną dachu powinienem był lepiej
zrobić. A i jescze rurki z wodą nie są obłożone
otuliną. Mysle że jesli dobrze ocieplić wannę
pianką od spodu, dać otulinę na rurki
to podgrzewacz 10-12 kW byłby OK.

--
Mamut
http://www.youtube.com/profile?user=spokojnyMamut

4. Data: 2008-05-06 08:08:51

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tati" <m...@g...com> wrote in message
> do podloczenia nad wanna do kapieli,nie bojler.

Jesli sa warunki gazowy, przeplywowy.

Jakie polecacie zelazko parowe ?jakiej
klej na oknach - czym zmyć
Uszczelnienie przewodu gazowego