Zabudowa balkonu/loggi

1. Data: 2008-05-05 20:12:37

Temat: Zabudowa balkonu/loggi
Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Interesuje mnie sprawa zabudowy balkonu/loggi. Mam balkon dł 4.5 m, wysokość
do zabudowy 1,6m a do tego dwa boczki po ok. 0,5 m. Chciałbym zabudowę
przesuwną z czterema/pięcioma kwaterami. Jak w Waszych rejonach kształtują
się ceny za zabudowę? Czy kwota 4,5 tys nie jest przegięciem?

Jako, że nie mam lewych rąk to wchodziłaby w rachubę samodzielna praca. Czy
mozna gdzieś dostać elementy do zabudowy? Robił to ktoś z Was samodzielnie?

Rafał

2. Data: 2008-05-05 20:13:41

Temat: Re: Zabudowa balkonu/loggi
Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje ze nie jestes moim sąsiadem ani nie bede tego syfu musiał
oglądać,

zabudowa to jedno z wiekszych przestepstw dot estetyki architektury

3. Data: 2008-05-05 20:40:05

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> wrote in message
> Mam nadzieje ze nie jestes moim sąsiadem ani nie bede tego syfu musiał
> oglądać,
>
> zabudowa to jedno z wiekszych przestepstw dot estetyki architektury

Pod warunkiem, że ta architektura ma jakąś estetykę....
Anka

4. Data: 2008-05-05 20:55:55

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Eleganckie zabudowy (np. skandynawski Nika System czy podobne) nie sa estetycznie złe
i wręcz podnosza klasę budynków.
Domorosłe samoróbki, 'temi rekami ze szwagrem' to faktyczne bywaja przestepstwem na
architekturze.
JaC

-----

5. Data: 2008-05-05 22:17:53

Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mam nadzieje ze nie jestes moim sąsiadem ani nie bede tego syfu musiał
> oglądać,
>
> zabudowa to jedno z wiekszych przestepstw dot estetyki architektury

Wyrazy współczucia...

Rafał

Prosze o wybor i podpowiedz -jaki podgrzewacz wody ?
Jakie polecacie zelazko parowe ?jakiej
klej na oknach - czym zmyć
Uszczelnienie przewodu gazowego
pralka whirpool