O zmywarkę pytań kilka

1. Data: 2008-05-05 20:34:06

Temat: O zmywarkę pytań kilka
Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla> szukaj wiadomości tego autora

Z góry mówię, że w życiu nie miałem zmywarki do naczyń, ani nawet z bliska
nie widziałem - stąd moje pytania.
Myślałem o zakupie ale jedyne miejsce, w którym w kuchni mógłbym ją postawić
jest na ścianie przeciwległej do ściany w której znajduje się zlewozmywak, a
tym samym dopływ i odpływ wody.
Interesuje mnie więc mniej-więcej jaką średnicę mają przyłącza wody
dochodzącej i wypływającej ze zmywarki? Kombinuję czy mógłbym jakoś wężem
dookoła poprowadzić dopływ i odpływ.

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"

2. Data: 2008-05-06 05:09:38

Temat: Re: O zmywarkę pytań kilka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2008 22:34:06 +0200, Przemolo napisał(a):

> [...]
> Interesuje mnie więc mniej-więcej jaką średnicę mają przyłącza wody
> dochodzącej i wypływającej ze zmywarki? Kombinuję czy mógłbym jakoś wężem

Na pewno, tylko tu nie wystarczy wąż ogrodniczy np., lecz jakiś bardziej
solidny (trzebaby się poradzić hydraulika), z uwagi na ciśnienie wody i
możliwość zapadnięcia się węża na pewnym odcinku (niedrożność w zw. z tym)
i konieczność użycia złączek o solidnej wytrzymałości (mechanicznej i
termicznej), ale to pewno wiesz sam. Dlatego może pomyśl o poprowadzeniu
rurek (może być sanitarne PCV) po ścianie za meblami dookoła.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

3. Data: 2008-05-06 08:16:20

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Przemolo" <p...@g...zmyla> wrote in message
> [...]
> Interesuje mnie więc mniej-więcej jaką średnicę mają przyłącza wody
> dochodzącej i wypływającej ze zmywarki? Kombinuję czy mógłbym jakoś wężem

Można, elastycznymi rurkami - doprowadzenie wody - rurki do wody zimnej 1/2"
odprowadzenie 3/4" dowolną - małe ciśnienie, kolano (syfon pralkowy) nie
wyżej niż około 1m od podłogi ( szukać w danych pralki) najlepiej przy
pralce, później przez traper do instalacji nie mniej niż 2" czyli 50mm.
Jeżeli masz inne warunki brzegowe podaj, to dostaniesz uczciwą poradę.

Zabudowa balkonu/loggi
Prosze o wybor i podpowiedz -jaki podgrzewacz wody ?
Jakie polecacie zelazko parowe ?jakiej
klej na oknach - czym zmyć
Uszczelnienie przewodu gazowego