Ile biora w Warszawie za ukladanie glazury (materialy moje)?

1. Data: 2005-09-22 19:50:34

Temat: Ile biora w Warszawie za ukladanie glazury (materialy moje)?
Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile biora w Warszawie za ukladanie glazury (materialy moje)?

2. Data: 2005-09-23 01:56:35

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> Ile biora w Warszawie za ukladanie glazury (materialy moje)?

Za układanie gresu (30x30) na zewnątrz na 2 tarasach po 80 m2 kazdy
zapłaciłem 20zł/m2.Byłotam troche docinania przy bal;ustradzie i wymurowanym
stole do ping-ponga i grillu.

Zapamiętane będą słowa i czyny:
"Polskość to nienormalność -takie skojarzenie narzuca mi się z bolesną
uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu" -Donald Tusk
(który przez 4 lata w senacie zabrał głos aż 3 razy;)

3. Data: 2005-09-23 07:11:34

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> Za układanie gresu (30x30) na zewnątrz na 2 tarasach po 80 m2 kazdy
> zapłaciłem 20zł/m2.

W Warszawie? To bardzo tanio, o ile ceny się przez ostatnie 3 lata nie
zmieniły, to wg mojej orientacji, przy robotach w wawie dobra cena była od
30zł w dół, ale ten dół zwykle był baaaardzo newielki.

J.

4. Data: 2005-09-23 07:26:47

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005 09:11:34 +0200
"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote:

> W Warszawie? To bardzo tanio, o ile ceny się przez ostatnie 3 lata nie
> zmieniły, to wg mojej orientacji, przy robotach w wawie dobra cena
> była od 30zł w dół, ale ten dół zwykle był baaaardzo newielki.

bo zazwyczaj jest ok. 30zl (jezeli male plytki kuchenne, to lubia brac
wiecej) - a tutaj, coz... 160m2 to i tak od diabla pracy i pieniedzy,
wiec za hurtowe zlecenie mogli policzyc mniej

Sierp

5. Data: 2005-09-23 10:09:43

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kolo 30zl +/- 5zl

6. Data: 2005-09-23 14:46:07

Od: PAweł <p...@w...bez_spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:

> [...]
> od
> 30zł w dół, ale ten dół zwykle był baaaardzo newielki.

He,he, sa trzy rzeczy najłatwiejsze:
tanio sprzedać, drogo kupic i źle się ożenić-:)

7. Data: 2005-09-25 16:04:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł wrote:

> He,he, sa trzy rzeczy najłatwiejsze:
> tanio sprzedać, drogo kupic i źle się ożenić-:)

Zgadza się, ale pytanie brzmiało "po ile biorą" a nie "za ile
najtaniej można" :-)

J.

8. Data: 2005-09-25 16:50:06

Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>wymurowanym stole do ping-ponga

ciekawe jaki ping-pongista to wymyślił,
bo jeśli macie blat z czegoś niedrewnianego to sie odechciewa
grać po jednym uderzeniu jak piłeczka sie nie odbija

9. Data: 2005-09-25 22:42:58

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadza się, ale pytanie brzmiało "po ile biorą" a nie "za ile
> najtaniej można" :-)

No to się poprawiam,- odpowiedź brzmi: "biora tyle, ile sie da radę od
jelenia wyciągnąć" ;-)

10. Data: 2005-09-25 22:50:46

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:dh6kfj$35d$1@news.dialog.net.pl...

> ciekawe jaki ping-pongista to wymyślił,
> bo jeśli macie blat z czegoś niedrewnianego to sie odechciewa
> grać po jednym uderzeniu jak piłeczka sie nie odbija

Odbija się doskonale i na moje wyczucie (zgoda, nie nazywam sie np. Lucjan
Błaszczyk-:) nie różni sie gra zasadniczo od gry na normalnym stole. Do
rekreacji doskonale wystarcza.
A płyta stołu zrobiona jest z wylanego na zbrojeniu (pręty, na to kratka
zbrojeniowa i siatka Rabitza) betonu z cienką (ok.0,5 cm) warstwa posadzki
samopoziomujacej. Grubość całej płyty to ok 5 cm.
Poza tym stól ten doskonale spełnia rolę dużego stołu na kilkanascie osób,
co w połączeniu z wymurowanym też na tym tarasie grillem jest b. praktyczne.
Wszystkim polecam.

--
[...]

Ulga remontowa - ulga "gazowa"
Obicie drzwi wejsciowych skajem lub derma
Specjalista od drzwi i okien
Czy tynk na ścianach jednowarstwowych (np. Porotherm 44) pęka ?
takie male,drobne pytanko..o spray do lazienki + wydajnosc ;(