Ile kosztuja okulary ?

51. Data: 2008-12-11 18:42:36

Temat: Re: Ile kosztuja okulary ?
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:o4p52m61rlbu.bg2zuuqvigfc$.dlg@40tude.net...

> No to już u nas kiedyś coś takiego było (dwóch dyrektorów wcześniej), że
> koleżanka przyniosła i jej powiedzieli, że się nie należy, bo nie pracuje
> przy komputerze. Chociaż wtedy każda z nas miała zajęcia komputerowe z
> dzieciakami. Więc się pewnie nie załapię.

"Zajęcia komputerowe z dzieciakami" to prawdopodobnie jednak nie jest 8
godzin ślęczenia przed monitorem dzień w dzień ;-)

Agnieszka

52. Data: 2008-12-11 19:11:19

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Zajęcia komputerowe z dzieciakami" to prawdopodobnie jednak nie jest 8
> godzin ślęczenia przed monitorem dzień w dzień ;-)

http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
WDU19981480973

Paragraf drugi, punkt czwarty, czyli połowa dobowego wymiaru czasu pracy.

--

Paulinka

53. Data: 2008-12-11 19:24:50

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ghrp4m$9cp$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
WDU19981480973

> Paragraf drugi, punkt czwarty, czyli połowa dobowego wymiaru czasu pracy.

Nadal nie wydaje mi się, żeby tyle czasu zajmowały zajęcia komputerowe w
nauczaniu początkowym. Nawet bez dyskusji o tym, jaki jest dobowy wymiar
czasu pracy nauczyciela ;-)

Agnieszka

54. Data: 2008-12-11 19:28:23

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> [...]
>
> Nadal nie wydaje mi się, żeby tyle czasu zajmowały zajęcia komputerowe w
> nauczaniu początkowym. Nawet bez dyskusji o tym, jaki jest dobowy wymiar

To nie była argument, że jej się te okulary należą, tylko mała uwaga, że
wystarczy połowa czasu pracy :)

--

Paulinka

55. Data: 2008-12-11 19:57:33

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 11:32:26 +0100, złośliwa napisał(a):

> "Należy przypomnieć, że w omawianej kwestii przepisy nakazują uważać za
> pracownika każdą osobę zatrudnioną przez pracodawcę, w tym praktykanta i
> stażystę, użytkującą w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez
> połowę dobowego wymiaru czasu pracy"
>
> Może być ciężko ale spróbować nie zaszkodzi :)

Eeeeeeee, to na pewno nie. Tak myślałam, że to pewnie dotyczy pracujących
stale przed komputerem. Gdyby liczyli czas spędzony przed własnym, to
pewnie każdy z nas by się załapał ;)
--
waruga

56. Data: 2008-12-11 19:58:45

Od: waruga_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Dec 2008 20:24:50 +0100, Agnieszka napisał(a):

> Nadal nie wydaje mi się, żeby tyle czasu zajmowały zajęcia komputerowe w
> nauczaniu początkowym. Nawet bez dyskusji o tym, jaki jest dobowy wymiar
> czasu pracy nauczyciela ;-)

Jasne, że nie, one wtedy chyba tylko godzinę tygodniowo zajmowały, ale
koleżanka była bardzo rozczarowana.
--
waruga

57. Data: 2008-12-11 20:05:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga_e pisze:

> Jasne, że nie, one wtedy chyba tylko godzinę tygodniowo zajmowały, ale
> koleżanka była bardzo rozczarowana.

Pracowałam kiedyś w budżetówce, w której okulary były dla każdego
okularnika, limit oprawki+szkła 850 zł raz na 3 lata.

--

Paulinka

58. Data: 2008-12-11 21:26:39

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, że nie, one wtedy chyba tylko godzinę tygodniowo zajmowały, ale
> koleżanka była bardzo rozczarowana.

Tak naprawdę to kto i w jakiej wysokości dostanie refundację, zależy od
pracodawcy. Jak firma bogata i z gestem, to nie będzie wnikać w wytyczne
ustawy czy co to tam jest, tylko da kasę każdemu, kto się zgłosi. U jednego
z moich byłych pracodawców nie wnikano czy okulary do pracy przy kompie czy
do czytania gazety, a i kwoty chyba były przyzwoite, tyle że tam mało kto
nie pracował przy kompie w taki czy inny sposób ;-) Ale w budżetówce to
wiadomo...

Agnieszka

59. Data: 2008-12-11 22:08:57

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Operacje robią, cennik wisi nawet w sieci. Tyle że dziesięć lat temu
> można było taką operację zrobić na Kasę Chorych. Obecnie NFZ nie jest
> tak hojny.

Jasne - tylko ze NFZ jest sprawiedliwy. jak mowia, ze nie finansuja to
nie finansuja i u gierkowej i u prywatnych ... :-)

Pozdro

Maseł

60. Data: 2008-12-12 11:26:05

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> jak widac oprawki mozna kupic za 50 zl wiec w czym problem ?no chyba ze
> dzieckiam musi miec jakies Gucci .

Wypraszam sobie. Kilka miesiecy temu kupiłam sobie akurat Gucci za 1 (jeden)
zł (oprawki, bo moje szkła to swoją drogą drogie).

:-) M.

lubie oceniać polskie dzieci!!!
Co teraz/nastolatki/Polska
Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.