Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania

Data: 2008-02-08 12:16:39
Temat: Re: Ile kosztuje wykończenie mieszkania
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

Chris pisze:

> A jak z trwałością tej kuchni z IKEA ?? bo jakos nie przekonują mnie te
> ich okleiny.

Cóż, po prostu nic się z nią złego nie dzieje, jest codziennie
użytkowana przez czteroosobową rodzinę. Kilka lat temu panele
przypodłogowe przeżyły małą powódź i stały przez kilka godzin w wodzie,
ale też nic się im strasznego nie stało i dalej ich używamy.

> Mam narożnik z IKEA i śruby wyłażą po bo ta ich płyta jest do kitu a
> jakoś nie mam siły zawozić im całego mebla.

Trzeba unikać najtańszych mebli z Ikea, bo one są z definicji
przeznaczone do użytkowania przez rok-dwa w przysłowiowym studenckim
mieszkaniu, dotyczy to zwłaszcza mebli z niewykończonego drewna
i tych w tanich foliowych okleinach.

T.