Ile lat ma p.r.k.?

11. Data: 2005-11-25 12:57:05

Temat: Re: Ile lat ma p.r.k.?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 13:43:45 +0100, Vidar
<w...@b...netatonce.spamu.net> wrote:

>Przecie t?umacz? jak komu dobremu, czyta?em (nawet na chata zagl?da?em
>kilka razy, ale pu?ciutko...) :(

AAAAAA, przepraszam, myslalam, ze jeszcze jakis FAQ lata po necie
i mi minelo, podejrzewam, ze Bozenka nie wznawia
tamtego...szkoda....
Na chat to chyba nikt nigdy nie chodzi...raz nam sie udalo
jakiegos sploszyc naskakujac na niego z pytaniami o
racuchy....uciekl :P

>Zdj?cia widzia?em, lecz do tej pory nie widzia?em zwi?zku pomi?dzy Cafe
>a spotkaniami... :) Czytaj?c w?tek, raczej ju? chyba rozumiem :) Czy
>cafe jeszcze prosperuje i czy mo?na kiedy? zamówi? stolik? ;)

Ze stolikem trudno, bo plastikowy dekor cafe i lancuchy do lyzek
i talerzy poszly w podziemie, zamkniete na 4 spusty...my ze
strachu ucieklismy , przed pomstowaniem :P najpierw w cafe byla
kupa ludzi ale tez nie dala rady :P

>Czy ja wiem czy purysta? Raczej chyba nieeeee, cho? staram si?
>"spuryzowa?" przepisy, które tu zamieszczam :P (tak ?eby si? nie narazi?
>P. W?adys?awowi :P)

I zeby lepiej brzmialy :PPPPP
w sumie zaslupie to jest w mojej kuchni jako szybki zamiennik
prawdziwego czegos, wyrtych i wcale sie nie przejmuje, ze jem
sztuczne jedzenie. W duszy jestem wielka zwolenniczka Slow Food i
tak ogolnie to mnie szlag mnie trafia, jak malo u nas na tzw
farmers' market mozna dobrych lokalnie hodowanych rzeczy
kupic...najlepsze to jadlam kielbaski bardzo lokalne , ale cena
kryminalna, wiec kupilam raz, bo ja mam problemy z opamietaniem -
jak smaczne, to nie zjem takiej kielbaski sztuk jeden a cztery
najmniej ;) to tak, jakby zjadac zlote pierscionki z rubinami,
hehehehe(raz tez kupilam kilo burakow...zaplacilam na polskie
pieniadze prawie 20 zlotych!!)

A Wladyslaw chyba regeneruje sily, bo jakos cicho przysiadl..

Pierz
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2005-11-25 15:53:15

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <k...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> I jest tu jeszcze ktos z poczatkwow, znaczy kiedy zycie wylazlo z
> wody i przemiescilo sie na lad?
> Bo takie Cafe to juz 4 lata skonczylo! :)

Mój pierwszy post wysłałem we wrześniu 1997, ale jest tu też przecież
Darek Ładziak, który brał udział w głosowaniu nad utworzeniem listy.

Władysław

13. Data: 2005-11-25 16:03:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 16:53:15 +0100, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>Mój pierwszy post wys?a?em we wrze?niu 1997, ale jest tu te? przecie?
>Darek ?adziak, który bra? udzia? w g?osowaniu nad utworzeniem listy.
>
>W?adys?aw

On jest jedna z tych dwoch osob, ktore rozpoznalam z tej listy
glosujacych.
A o czym byl pierwszy post? (Twoj?). Tak mi sie na rozne
wspomnienia wzielo - pewnie przez czystke remontowa - co i raz
natykam sie na rozne antyczne przedmioty....i sie zastanawiam -
wyrzucic czy nie? wyrzucilam, troche wbrew sobie, bardzo
zamierzchle karteluszki z przepisami - troche po Mamie - w tak
tragicznym stanie, nie do odczytania...ze po tych ilus tam latach
dalam za wygrana, zostawilam tylko takie kwiatki typowe dla Mamy
- swistek z byle jak zapisanymi...tylko skladnikami...wyraznie
karteluszek byl uzywany bo nosi slady, ale co i jak potem z tymi
ingrediencjami, to JA za bardzo nie wiem...chyba wypada
poeksperymentowac. Ale w sumie wazniejsze, bo mi Mame przypomina
:)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

14. Data: 2005-11-25 16:23:55

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> On jest jedna z tych dwoch osob, ktore rozpoznalam z tej listy
> glosujacych.
> A o czym byl pierwszy post? (Twoj?).

Proszę:

> Jezeli ktos zna prosze o podanie przepisu na zabie udka
> Dzieki
>                  Wiedzmin

Najprostszy na swiecie - posolic zawczasu, obtoczyc w mace i smazyc na
masle.  Mozna panierowac w jajku i bulce.  Mozna smazyc we fryturze.
Mozna podsmazyc i nastepnie dusic w lekkim rosole ew. z winem i nnymi
dodatkami.

Władysław

Władysław

15. Data: 2005-11-25 16:28:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 17:23:55 +0100, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

> [...]
> masle.  Mozna panierowac w jajku i bulce.  Mozna smazyc we fryturze.
> Mozna podsmazyc i nastepnie dusic w lekkim rosole ew. z winem i nnymi

Rany! Od razu ciezsza artyleria :))))) slowo daje, ze sie
spodziewalam czegos...zwyklejszego!! :)

pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-11-25 17:09:49

Od: "dzudzu[TM]" <dzudzu[TM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości

> Rany! Od razu ciezsza artyleria :))))) slowo daje, ze sie
> spodziewalam czegos...zwyklejszego!! :)

Po Władysławie spodziewać się czegoś ... zwyklejszego?
no paczworku nie przeginaj!

dzudzu[TM]

17. Data: 2005-11-25 17:54:03

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2005 08:47:14 +0000, Waćpanna lub waćpan Krysia Thompson, w
wiadomości <news:kojdo15pmnufek2f5b2mdql9apv9n97vle@4ax.com> zawarł, co
następuje:

> I jest tu jeszcze ktos z poczatkwow, znaczy kiedy zycie wylazlo z
> wody i przemiescilo sie na lad?
> Bo takie Cafe to juz 4 lata skonczylo! :)

To ja trochę krócej, bo zaledwie 3,5 roku :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

18. Data: 2005-11-25 17:56:36

Od: "dzudzu[TM]" <dzudzu[TM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> To ja trochę krócej, bo zaledwie 3,5 roku :)
I przestałąś się bac pisać, jak Psa Baskervillów posłaliśmy won!

dzudzu[TM]

19. Data: 2005-11-25 18:46:46

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2005 18:56:36 +0100, Waćpanna lub waćpan dzudzu[TM], w
wiadomości <news:dm7j8s$c5q$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> I przestałąś się bac pisać, jak Psa Baskervillów posłaliśmy won!

Psów na grupie to ja nigdy nei widziałam:)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."
Kłamstwo ma piękne nogi.

20. Data: 2005-11-25 18:59:18

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.epatric.com/funstuff/dog/

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

kruche ciasto z olejem
Wiórki z sokowirówki
Babka luksusowa- czy ktoś już ją robił?
Skrobia z ziemniaków