Imbirówka na pępkówkę - pilne

1. Data: 2005-06-07 10:33:13

Temat: Imbirówka na pępkówkę - pilne
Od: "Wanda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma przepis na imbirówkę (nalewkę, likier) podobno jest to niezbędne
na pępkówkę - poszukuję przepisu dla zaprzyjaźnionego DZIADKA.
Wanda.
Pilne, żeby zdążyła sie przegryść!!!! Bardzo proszę.

2. Data: 2005-06-07 10:42:13

Temat: Re: Imbirówka na pępkówkę - pilne
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda" <m...@p...onet.pl>
> [...]
> Wanda.
> Pilne, żeby zdążyła sie przegryść!!!! Bardzo proszę.

Masz co najmniej pół roku?
http://www.apetycik.pl/teksty.php?tekst=304&kat=28
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-06-07 10:48:03

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Wanda" <m...@p...onet.pl>

Masz co najmniej pół roku?
> http://www.apetycik.pl/teksty.php?tekst=304&kat=28
> pozdr. Jerzy
Ślepa jestem? tam jest ogólnie o nalewkach ja szukam nalewki z imbiru.
Pozdrawiam również
Wanda

4. Data: 2005-06-07 11:12:57

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl>
> Ślepa jestem? tam jest ogólnie o nalewkach ja szukam nalewki z imbiru.

Dobrą nalewkę robi się mniej więcej tyle ile trwa ciąża. Na szybko to
wiesz co można zrobić?
A nalewki z samego imbiru raczej pić się nie da, poproś w aptece o
Tinctura Zingiberis i dorzuć zielone miętę i melisę oraz miód i
wymieszaj z wódką.
pozdr. Jerzy

5. Data: 2005-06-07 11:24:31

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A nalewki z samego imbiru raczej pić się nie da, poproś w aptece o
> Tinctura Zingiberis i dorzuć zielone miętę i melisę oraz miód i

Serdecznie dziękuję tak zrobię. Wanda

6. Data: 2005-06-07 11:34:42

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl>

> Serdecznie dziękuję tak zrobię. Wanda

A na cito to kup gotową "Żołądkową gorzką z mietą" + Tinctura Zingiberis
i pijesz po pięciu minutach.
Przelej w inną butelkę i nikt się nawet nie kapnie.
;-)
pozdr. Jerzy

cukinia - polecam
woda naturalnie gazowana