Re: Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.

Data: 2017-08-20 14:58:53
Temat: Re: Infantylizacja społeczeństw drogą do władzy.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Absolutnie nie ma. Nikomu nie pomoże w niczym wiedza o całkach czy
> chromosomach - w obliczu TECHNIK MANIPULACJI.

A wiedza o technikach manipulacji?
Albo co wazniejsze - wiedza o własnej niewiedzy. Na dobry początek.

> Ano nie ma.

> Czyli argumentujemy myśleniem życzeniowym. Fajnie :->

> Bardzo. Nawet non stop. Ale wiem, że kiedyś się nie włączy. I wtedy
> będą mnie mieli. Nie ma na to siły. A ja to wiem, bo poczytałam sporo
> o technikach manipulacji - ale tez znam przykłady ludzi wokół siebie,
> których (ze względu na ich szacowny wiek i wysokie wykształcenie)
> nigdy nue posądziłabym o to, jak strasznie ulegli manipulacjom
> reklamowym - między innymi np. lokując w AmberGold czy odpowiadając na
> oferty innego rodzaju.

Sama zaprzeczasz sobie.
Wczesniej pisałas, ze wiedza nie pomaga, a tu prosze - poczytałas i
twierdzisz ze potrafisz sie bronic...

> Ubezpieczasz się na życie? Tak, prawda?
> He he.

Własciwie to nie.

> Jadą ci co spali i ci, co nie spali - BO WYGODNIE.

Jakas czesc - byc moze.
Ale wiekszosc po prostu tego nie liczy i sie nad tym nie zastanawia.

> Popieram koleżankę. Genetyka forever. Widocznie go po prostu raka tego
> miał mieć. Odmawianie sobie ulubionych rzeczy za życia pod groźbą
> raka... No sorry, nie rozśmieszaj mnie. Najwiecej niepalących ginie na
> drodze, zresztą równo z palaczami. I jakoś nikt ich wszystkich nie
> odwodzi od korzystania ze środków lokomocji.

Czyli twoim zdaniem palenie nie zwieksza prawdopodobienstwa zachorowania?
A wyniki badan, to tylko, jak w przypadku szczepien, niezrozumiały zbieg
okolicznosci?

> Andżelina Dżoli obcięła sobie cycki niby żeby nie umrzeć na raka - a i
> tak umrze, na inna jego odmianę, bo trzustki ani kości czy płuc sobie
> nie wytnie, skóry nie wymieni...
> Bo rak ma się nijak do tego, co o nim twierdzą "znafcy" tematu,
> gwiżdże sobie nawet na prawdopodobieństwo :->

OJAPIERDOLE...

Chyba jednak sie z toba zgadzam - twierdzisz ze coś tam poczytałas, ze masz
jakas wiedze a jednak w niczym ci ona nie pomaga. Nie ma nadziei.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"