Informacja do GRUPY

11. Data: 2004-08-05 12:29:41

Temat: Re: Informacja do GRUPY
Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Juz tak na zawsze?

Yup. Taką mam nadzieję.

> Glowa do gory, zawsze mozesz zalozyc swoj ogrodek warzywny i kurnik :)

Śmiej się, śmiej. Tymczasem kupiłam sobie dwa trzytomowe wydawnictwa:
"Hodowla zwierząt" i "Uprawa roślin" i jak tylko zrozumiem, o co w tym
chodzi, to pokażę wieśniakom, jak wieś wyglądać powinna. ;]

Pozdrawiam,
Karola

12. Data: 2004-08-05 12:34:57

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina "duszołap" Matuszewska w wiadomości
news:cet98a$5it$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Yup. Taką mam nadzieję.

No to bu. Czy to znaczy jednak, ze wroclawskie sprawy juz zalatwione do
konca i mozna gratulowac?

> Śmiej się, śmiej.

Tam smiej, ja tylko zachecam :)

> Tymczasem kupiłam sobie dwa trzytomowe wydawnictwa:
> "Hodowla zwierząt" i "Uprawa roślin" i jak tylko zrozumiem, o co w tym
> chodzi, to pokażę wieśniakom, jak wieś wyglądać powinna. ;]

LOL
Powodzenia :)

--
Pan dr Jan Kwaśniewski za stworzenie swojej przełomowej w historii medycyny teorii
powinien dostać nagrodę Nobla. - Janusz Baczyński

13. Data: 2004-08-05 12:43:02

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to bu. Czy to znaczy jednak, ze wroclawskie sprawy juz zalatwione do
> konca i mozna gratulowac?

Nie bardzo wiem, jakie sprawy... Zabrzmiało, jakbym na zwolnieniu
warunkowym była. =P

> Tam smiej, ja tylko zachecam :)

No. =] Gdybyście kiedyś chcieli mnie odwiedzić, to powiem zachęcająco,
że oprócz jajek i sałaty zamierzam hodować kunie. A potem otworzę
Arkadię i będę czesać kasiorę! =D

Pozdrawiam,
Karola

14. Data: 2004-08-05 13:05:36

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:ceta1c$b7t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No. =] Gdybyście kiedyś chcieli mnie odwiedzić, to powiem zachęcająco,
> że oprócz jajek i sałaty zamierzam hodować kunie. A potem otworzę
> Arkadię i będę czesać kasiorę! =D

Karolina, ale to nie konie jajka znoszą.
To że sa takie duże, to jeszcze nie znaczy że jajka znosza i w dodatku
dużo.;-)))

Sowa

15. Data: 2004-08-05 13:08:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

news:ceta1c$b7t$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> Nie bardzo wiem, jakie sprawy... Zabrzmiało, jakbym na zwolnieniu
> warunkowym była. =P

Ech, o alma mater pytam.

> No. =] Gdybyście kiedyś chcieli mnie odwiedzić, to powiem zachęcająco,
> że oprócz jajek i sałaty zamierzam hodować kunie.

Kuni nie jadamy ;P

> A potem otworzę Arkadię i będę czesać kasiorę! =D

Daj znac, jak bedziesz potrzebowala dyplomowanego starszego doradcy :)

--
Dieta optymalna nie powoduje miażdżycy a wprost przeciwnie - leczy z miażdżycy, o
czym się mogłem osobiście przekonać, bo stosuję tę dietę od 2,5 roku. W ciągu ok. 2

16. Data: 2004-08-05 13:26:11

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Karolina, ale to nie konie jajka znoszą.
> To że sa takie duże, to jeszcze nie znaczy że jajka znosza i w dodatku
> dużo.;-)))

Ja tam myślę, że jak kuń jest ogierem, to musi znosić jajka. Jakież ma
inne wyjście?

Pozdrawiam,
Karola

17. Data: 2004-08-05 13:44:10

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą "Karolina \"duszołap\" Matuszewska", spowodowaną tym faktem
frustracją:

> Ja tam myślę, że jak kuń jest ogierem, to musi znosić jajka. Jakież ma
> inne wyjście?

Może cukier?

puchaty

18. Data: 2004-08-05 14:28:37

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Neo napisał(a):

> Nie do pomyślenia jest by na Grupie pisać chamskim językiem niszcząc, co
> tylko się da brak kultury, okrasy, ładu, spokoju, poszanowania czyjegoś
> zdania itp.

> Trzeba być konkretnym kretynem - by przeprowadzać na sobie eksperymenty i
> wszystkie wydziwione dietki itp.

> Nie bądźmy chamscy i szorstcy na łamach grupy!!!!

> Szkoda czasu i szkoda nerwów do
> czytania tych bredni i chamskich komentarzy CO NIE KTÓRYCH grupowiczów!!!

lubie konsekwentnych ludzi

pozd
WiRAHA

19. Data: 2004-08-05 14:38:37

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam Wszystkich

> czasu na zbędne wyrażanie dodatkowych argumentów przeciwko tej Grupie w
> takim jak na dzień dzisiejszy stanie. Szkoda czasu i szkoda nerwów do
> czytania tych bredni i chamskich komentarzy CO NIE KTÓRYCH grupowiczów!!!
>

> Prof dr med  Jacek Adamski

Ma Pan w 100% rację Panie Profesorze.
Na tym forum mamy do czynienia z "grupą wzajemnej adoracji" - czyli jakiś klub
koleżeński specjalizujący się z "dowalaniu" innym. Zawartość merytoryczna
wypowiedzi nie ma tutaj żadnego znaczenia - i tak Hafsa czy Cooler "dopieprzy"
każdemu wpisującemu sie. Gdzieś tutaj widziałem wpis o jakiś tabletkach do
zwalczania uczucia głodu. Po spodem był już oczywiście wpis pana Coolera z
pytaniem "jaki masz procent od sprzedaży". Gdyby ktoś zaproponował picie wody
mineralnej - pewnie pan Cooler zapytałby natychmiast - "ile ci płaca producenci
wody"....Dziwię się, że ktoś w ogóle polemizuje jeszcze z tymi ludźmi -
przecież szkoda na to czasu. Jad, złośliwość, wręcz nienawiść do wszystkich
mających swoje zdanie - to cecha, która dominuje na tym forum.
I ci ludzie nie przyjmują do wiadomości, że jeśli się tutaj wpisują i podają
swój mail - to moga dostać pod ten adres jakąś propozycję dotycząca ich
problemu. A każda propozycje ma jakiś wymiar finansowy - ale okazuje się, że
pan COoler i pani Hafsa nie moga tego pojąć. Podnoszą larum o SPAM czy o
reklamę - bo oni przecież sobie tego nie życzą - i potrafią kilka dni wypisywać
bzdury na ten temat (może brak zajęć i nuda powodują tą internetową aktywność)
Skoro sobie nic nie życzą - to po co się w ogóle tutaj odzywają?
Niech się umówią na kawę w pubie i sobie dyskutują między sobą - na pewno nikt
ich tam niczym nie będzie niepokoił.
A już zupełnie na marginesie: złość i żółć wylewana przez "nie życzących sobie"
Coolerów i Hafs - spowodowała niesamowite zainteresowanie moją stroną w
internecie. I co tutaj ukrywać - zdobyłem dzięki nim kilku ludzi
zainteresowanych moją propozycją. Ci ludzie to wg Coolera i Hafsy
to "naiwniacy, frajerzy" itp. inwektywy.
I gdyby Cooler i inni trochę myśleli - to nie robiliby mi darmowej reklamy.
Ale....
"Mądrzy ludzie milczą - a krzyczą - głupcy"

Jeszcze raz pozdrawiam Pana Profesora oraz wszystkich, którzy potrafia
merytorycznie dyskutować.
Wieslaw

20. Data: 2004-08-05 15:10:54

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jeszcze raz pozdrawiam Pana Profesora oraz wszystkich, którzy potrafia
> merytorycznie dyskutować.
> Wieslaw
Taki drobny szczegol:
Pana "Prof dr med Jacek Adamski" , ktory jest praktykujacy , pisal, ze za
chwile ma operacje, nie ma w rejestrze lekarzy.
maf

MM-troche pozmienialam i chudne:-)
Chemioterapia
stepper