Inne metody leczenia raka...

31. Data: 2006-02-24 08:03:06

Temat: Re: Inne metody leczenia raka...
Od: Lemina <m...@w...topl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-02-24, ape <a...@n...poczta.fm> wrote:
> Użytkownik "Lemina" <m...@w...topl> napisał w wiadomości

> po pomruganiu to juz na bank. a wyjdziesz za mnie? ;)

Nie, jestem już zajęta.

> ufff, a juz pisalem testament i dzielilem hektary oraz kamienice
> pomiedzy niegodnych ;)

Dlaczego? Testament zawsze się przyda :D

Miłego dnia

Lemina

32. Data: 2006-02-24 08:18:20

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Feb 2006 17:00:27 +0100, na pl.sci.medycyna, Lemina napisał(a):

> Są choroby i choroby. Nie mozna kataru siennego porównywać do cukrzycy.

Jedno i drugie jest dosyć uciażliwe.

> Poza tym mam problem. Kiedyś miałam dobry wzrok, a teraz stopniowo mi się
> pogarsza. Myślisz, że istnieje lekarstwo na to, aby mi się nie pogarszało?
> A może medycyna kłamie i taki lek istnieje?

Lekarstwo raczej nie, ale odpowiednie traktowanie organizmu daje niezłe
rezultaty. Pracuję przy komputerz wiele godzin, ale chociażby dzięki
książce Bates'a wiem jak relaksować wzrok i sprawiać aby się szybko
regenerował. Wszystko musi odpoczywać aby się nie zużywało i może nawet nie
chodzi o nieprawidłowe odżywianie, ale po prostu brak rozluźnienia.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

33. Data: 2006-02-24 08:27:57

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Feb 2006 16:56:51 +0100, na pl.sci.medycyna, Lemina napisał(a):

> No patrz Pan, a niektórzy po kilku latach na tej diecie twierdzą, że doskonale
> się czują... Może trzeba im powiedzieć, że siły witalne im się kurczą?
> A tak na powaznie - to ile można żyć bez warzyw i owoców? (wyłączam Eskimosów)

Każdemu się kurczą i czas zależy indywidualnie od orgnizmu oraz od rodzaju
pożywienia. No i nawet jeśli dieta optymalna ma coś w sobie, to raczej
ciężko ją realizować bo tłuszcze zwierzęce nie są takiej jakości jak w
mięsie wspomnianych Inuitów. Dlatego nie ma co porównywać, bo naturalne
pożywienie ma swoje zasoby i dlatego bez owoców mogli żyć długo. Jednak i
do nich dotatrła cywilizacja, co poskutkowało tym, że ze zdrowej grupy
stali się tak jak inni ofiarami chorób cywilizacyjnych.

34. Data: 2006-02-24 10:09:43

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:gz6px3bnayrs$.hkotaynpa27o.dlg@40tude.net...

> Jedno i drugie jest dosyć uciażliwe.

eureka!!!!!!!
a mysmy o tym nie wiedzieli :/
proponuje nobla ::-))))))))))))))))))))))))))))

--
pozdro
ape

35. Data: 2006-02-24 10:51:06

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 11:09:43 +0100, na pl.sci.medycyna, ape napisał(a):

> a mysmy o tym nie wiedzieli :/

Myśmy? Jest Was tam wielu?

36. Data: 2006-02-24 11:42:47

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:16d9ogcdz82fd$.1hrpcbv8qy2ni$.dlg@40tude.net...

> Myśmy? Jest Was tam wielu?

lyknij sobie moczu, to moze ci sie rozjasni w mozgownicy

--
pozdro
ape

37. Data: 2006-02-24 12:43:13

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 12:42:47 +0100, na pl.sci.medycyna, ape napisał(a):

> lyknij sobie moczu, to moze ci sie rozjasni w mozgownicy

Dajesz mi radę abym robił coś co robię.
To dosyć nielogiczne.

38. Data: 2006-02-24 13:10:36

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:1fxpjvza8lsjg.sywmabo57f7s$.dlg@40tude.net...

> Dajesz mi radę abym robił coś co robię.
> To dosyć nielogiczne.

jak najbardziej logiczne.
pijesz i pijesz, a nie rozumiesz. moze czas sie przerzucic na inne
produkty przemiany materii, gdyz mocz nie dziala?

--
pozdro
ape

39. Data: 2006-02-24 13:21:54

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 24 Feb 2006 14:10:36 +0100, na pl.sci.medycyna, ape napisał(a):

> jak najbardziej logiczne.
> pijesz i pijesz, a nie rozumiesz. moze czas sie przerzucic na inne
> produkty przemiany materii, gdyz mocz nie dziala?

Chwileczkę, najpierw radziłeś abym łyknął sobie moczu co by mi miało
rozjaśnić w mózgownicy.
Ale nie odpowiedziałeś na pytanie, czy jest tam was wielu. Zauważyłem, że
tak się dzieje z niektórymi grubasami. Ich ciało jest tak wielkie, że staje
się zbyt obszerne dla jednego bytu i w efekcie staje się wielobytem (nie
mylić z wielorybem). Jednak poszczególne składowe tego wielobytu mają
często trochę inne zdanie, co na przykładzie niekonsekwencji w Twoich, czy
też Waszych wypowiedziach jak najbardziej widać. Powinieneś mniej
przesiadywać przy komputerze i uskuteczniać więcej ruchu aby zmniejszyć
rozmiary ciała i osiągnąć równowagę.

40. Data: 2006-02-24 21:27:54

Od: Kazik Kazimierczak <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lemina wrote:

> Dobrze, że jestem głodna, bo inaczej pawia bym puściła... Uff... Klawiatura
> uratowana.

Wynocha z tego wątku!!! Zobacz jaki był temat.

P.S. Nie będę tego komentował, brak słów.

Kazik

protest przeciwko NFZ
Wybielanie zebów
wyniki sekcji zwlok - pomocy
Ptasia grypa - szanse zejścia w razie zarażenia
Ciśnieniomierz AEG 4907