Re: Instalacja C.O w bloku - wspolnota mieszkaniowa - problem

From: "jarek" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Instalacja C.O w bloku - wspolnota mieszkaniowa - problem
Date: Sun, 29 Apr 2007 18:07:34 +0200

Użytkownik "Domin" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
news:f0uslu$71m$1@news.onet.pl...
> Witam
> Przy okazji remontu chcialem zlikwidowac jeden kaloryfer, a zamiast
> drugiego starego zeliwnego powiesic "recznikowiec" (oba w jednym pionie).
> Mamy wspolnote mieszkaniowa, a poniewaz przez 3 miesiace nie udalo mi sie
> dogadac z administracja, co do spuszczenia w sezonie wody na godzine (czas
> prac), w koncu nie mogac czekac, przyjechala ekipa, spusicla z pionu (3
> pietra) - u mnie w mieszkaniu, (wczesniej zamykajac zawory podpionowe).
> Potem ucieli dwa grzejniki, zaspawali dziury, podlaczyli nowy grzejnik i
> [...]

niemogles sie dogadac z administarcja .. hmm piszesz ze to wspolnota -
wystarczylo pismo do zarzadu wspolnoty - nie do zarządcy - tylko do zarządu
twojej wspolnoty i oni by podjeli uchwale na temat pozwolenia tobie na
spuszczenie wody, a co do wymiany grzejnikow - to miales na nich
podzielniki?? jezeli tak to problem.. a jezeli nie to moga ci nafiukac - na
ich wymiane, wyciecie czy przetopienie na zarowki nie potrzebujesz zgody